همه دستگاه‌ها خود را موظف به افزایش بهره‌وری بدانند

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در همایش سراسری مدیران دولت در راستای مهار تورم و رشد تولید، با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برای پرورش روحیه جدید و نگاه تحولی، همه دستگاه ها را موظف به کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری دانست.

به گزارش بهره ور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در این همایش با بیان اینکه هنر واقعی، تلاش برای امیدبخشی به مردم و گره‌گشایی از مشکلات کشور است، تلاش در راستای کاهش هزینه‌های دولت، پرهیز از پرخرجی، جلوگیری از اسراف و انضباط مالی در دولت را مورد تأکید قرار داد و گفت: همه دستگاه‌ها خود را موظف به کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری بدانند و حتماً باید الگوی مصرف در منابع کشور از جمله آب و برق و گاز و حامل‌های انرژی تبیین و در جامعه ترویج شود.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی در گرو افزایش سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری است، عنوان کرد: همه مدیران در همه استان‌ها موظفند به عنوان یک دستور کار در جذب سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری و میدان دادن به بخش خصوصی به صورت جدی تلاش کنند.

رئیسی در ادامه، تقویت نقاط قوت اقدامات انجام شده و نیز جبران نقاط ضعف آن را از جمله اقتضائات نگاه تحولی برشمرد و گفت: نگاه تحولی یعنی اینکه وضع موجود و وضع مطلوب را به دقت ترسیم کنیم و تلاش کنیم به وضعیت مطلوب نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *