گسترش همکاری‌های APO و سازمان بهره‌وری ویتنام

APO طرح توسعه ظرفیت نهادی را برای سازمان بهره وری ویتنام تکمیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز، برای رسیدگی به عملکرد ضعیف بهره‌وری و کمک به جهت‌گیری مجدد تمرکز و جهت حرکت‌های بهره‌وری ملی، به استراتژی‌های اصلاح‌شده نیاز است. از سال 2019، APO بر تقویت ظرفیت نهادی ویتنام از طریق توسعه طرح جامع سیاست بهره‌وری و استراتژی‌ها تمرکز کرده است که در سال 2021 تکمیل شد.

اخیراً یک ابتکار پیگیری و تکمیل شد. تحویل گزارش برنامه توسعه ظرفیت سازمانی برای NPO ویتنام توسط دبیر کل APO، دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا به معاون وزیر علوم و فناوری Le Xuan Dinh که در 26 آوریل 2023 در هانوی برگزار شد، نشان دهنده تکمیل پروژه بود.

تعهد APO به ارائه حمایت مستمر از دولت‌های عضو

این تلاش‌ها نشان‌دهنده تعهد APO به ارائه حمایت مستمر از دولت‌های عضو در رسیدگی به چالش‌های نهادی جنبش‌های بهره‌وری است. تلاش برای غلبه بر چالش‌های نهادی که مانع حرکت بهره‌وری در ویتنام می‌شود، برای رسیدگی به سه موضوع مبرم مهم است: رشد کند بهره‌وری نیروی کار. خطرات احتمالی ناشی از گذار جمعیتی؛ و دستیابی به هدف اقتصاد پردرآمد. این با تمرکز اولویت دولت ویتنام بر افزایش بهره‌وری نیروی کار از طریق توسعه سرمایه انسانی، ارتقای زیرساخت‌ها و بهبود کیفیت حاکمیتی و نهادی هماهنگ است.

این طرح توسعه ظرفیت با ارائه راه حل هایی برای این چالش ها، به ویژه با تقویت نقش NPO به عنوان یک سازمان کلیدی در افزایش عملکرد بهره وری، طرح جامع بهره وری را تکمیل می کند. این گزارش بر اهمیت ترتیبات نهادی برای جنبش بهره‌وری ملی، از جمله تعیین تکالیف روشن به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مسئول رهبری آن تأکید می‌کند. این گزارش همچنین توصیه‌هایی در مورد حکومت، ساختار، تغییر موقعیت و حوزه‌های تمرکز جدید از جمله بودجه‌بندی ایده‌آل و کارکنان سازمان غیرانتفاعی متناسب با نیازها و زمینه ویتنام ارائه می‌کند.

جنبش بهره وری در دستور کار

برای تأکید بر اهمیت طرح توسعه ظرفیت، دبیر کل، دکتر ایندرا، از گروهی از مقامات دولتی خواست تا در مورد جهت‌گیری استراتژی‌های بهبود بهره‌وری بحث کنند و توصیه‌هایی در مورد چگونگی تقویت ترتیبات سازمانی برای جنبش بهره‌وری ویتنام مبادله کنند. این مقامات شامل نخست وزیر فام مین چین، نایب رئیس شورای نظری مرکزی نگوین ون تان و سایر اعضای شورا بودند.

نخست وزیر فام مین چین از APO به خاطر حمایت مستمرش از ویتنام قدردانی کرد و برای همکاری و مشارکت بیشتر از طریق پروژه ها و برنامه های APO ابراز امیدواری کرد. این گزارش در میان ذینفعان مختلف در ویتنام به عنوان بخشی از فعالیت های تکمیل پروژه منتشر شد.

منبع: وب سایت سازمان بهره وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *