تجزیه و تحلیل کسب و کار برای بهره‌وری SMEها

گزارش «تجزیه و تحلیل کسب و کار برای بهره‌وری صنایع کوچک و متوسط (SME)» به قلم دکتر حامد فضل‌الله‌ تبار از سوی سازمان بهره وری آسیایی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز، در این کتابچه سازمان بهره وری آسیایی بر ماهیت و اهداف تجزیه و تحلیل کسب‌وکار، تجزیه و تحلیل داده‌های کسب‌وکار  SME، نحوه شروع فرایند تجزیه و تحلیل کسب‌وکار، نحوه تجزیه و تحلیل داده‌های کار درSME ها، فرایندهای تجزیه و تحلیل کسب‌وکار، تکنیک‌های تجزیه و تحلیل کسب‌وکار تمرکز شده است.

این گزارش، سخنرانی علمی دانشیار و عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه دامغان با موضوع «تحلیل کسب‌وکار برای بهره‌وری صنایع کوچک و متوسط (SMEs)» در سری برنامه‌های گفت‌وگوی بهره‌وری سازمان بهره‌وری آسیایی (APO Productivity Talk) بوده که به صورت مکتوب نیز منتشر شده است.

شایان ذکر است، مجله تخصصی P-insight متشکل از مجموعه مقالات دانشمندان حوزه بهره‌وری است که پس از حضور و سخنرانی در سلسله برنامه‌های گفت‌‌وگوی بهره‌وری، موضوع سخنرانی‌شان به رشته تحریر در آمده و منتشر می‌شود. هدف از انتشار این مجله، دسترسی جامعه علمی و کارشناسان به دستاوردهای علمی و ارتقای علم و دانش در زمینه بهره‌وری است.

فایل مرتبط:

لینک کامل گزارش به زبان انگلیسی – فایل PDF

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *