اعتبار صدور گواهینامه متخصصان بهره وری از سوی پاکستان تایید شد

طی مراسمی در شصت و پنجمین جلسه هیئت حاکمه APO (GBM) در اولان باتور، اعتبار اعطا و صدور گواهینامه بهره وری از سوی  پاکستان (PCBP) تایید و اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز، مرکز صدور گواهینامه بهره وری پاکستان ((PCBP چهارمین CB در بین اعضای APO است که انطباق با استانداردهای APO Accreditation Body (AB) را برای اعتباربخشی متخصصان بهره وری صورت خواهد داد.

آقای وجیه عباسی، رئیس بخش صدور گواهینامه ((PCBP در این زمینه گفت: این لحظه‌ای افتخارآمیز برای PCBP است، زیرا پروژه توسعه CB، یک پروژه چالش برانگیز و هیجان انگیز بود. ما باید اطمینان حاصل می‌کردیم که سیستمی برای مطابقت با استانداردهای APO-AB ایجاد، راه‌اندازی و نگهداری می‌شود.

او اذعان داشت که این یک ابتکار جالب بوده است زیرا پاکستان در گذشته فاقد مجوز متخصص بهره وری بوده است و اعتباربخشی PCBP با تعهد و حمایت تزلزل ناپذیر هیئت کاری فنی، ارزیابان، کارشناسان APO و تلاش های چشمگیر توسط تیم PCBP امکان پذیر شده است.

نخستین عضو صادرکننده گواهینامه رسمی متخصصان بهره وری در جنوب آسیا

آقای علمگیر چودری، مدیر اجرایی سازمان ملی بهره وری پاکستان نیز اظهار داشت: من از موفقیت سازمان ملی بهره وری پاکستان در تکمیل و توسعه CB خوشحالم. خوشبختانه ما نخستین عضو در جنوب آسیا و چهارمین عضو از 21 عضو APO هستیم که به عنوان CB متخصصان بهره وری اعتبار کسب کرده ایم.

او اضافه کرد: این یک سفر طولانی برای NPO پاکستان تحت هدایت توانمند اعضای شورای صدور گواهینامه بود. این نقطه عطف، هدف NPO را برای ترویج فرهنگ بهره وری در سراسر کشور با تولید متخصصان معتبر به نفع پاکستان به ویژه و منطقه آسیا و اقیانوسیه در آینده تقویت می کند.

مدیر اجرایی NPO Pakistan از دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل APO برای حمایتش تشکر کرد و به تیم NPO به خاطر تلاش های طولانی مدتش برای دستیابی به این نقطه عطف تبریک گفت.

منبع: وبسایت سازمان بهره‌وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *