ارتقای همکاری با دانشگاه‌های معتبر در دستور کار APO

پروفسور توشیو نیشیزاوا از دانشکده تحصیلات تکمیلی سیاست عمومی (GraSPP) دانشگاه توکیو، ضمن بازدید از دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی با دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیرکل این سازمان در 6 ژوئن 2023 دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ور نیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، در این دیدار ضمن بررسی و قدردانی از روابط مشترک از سال 2018 تاکنون، فرصت های احتمالی پیشرو برای هر دو مجموعه به ویژه برای توسعه برنامه های مشترک با تمرکز بر ظرفیت سازی در بخش عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هم چنین در این جلسه، ملاحظات کلیدی برای ایجاد برنامه ها یا دوره هایی برای آموزش رهبران بهره وری آینده در اعضای APO مطرح شد. پروفسور نیشیزاوا تجربیات خود را در این زمینه به اشتراک گذاشت و نمونه هایی از دوره های موفق سازماندهی شده توسط GraSPP را برای مقامات دولتی در مالزی، میانمار و ویتنام ارائه کرد که می تواند به عنوان گزینه های مناسب برای APO باشد.

علاوه بر این، پروفسور نیشیزاوا از همکاری دبیرخانه APO در یک برنامه کارآموزی GraSPP قبل از همه گیری کووید-19 تشکر و اظهار امیدواری کرد که این ابتکار بتواند از سر گرفته شود. وی بر اهمیت بهره وری در بخش های مختلف از جمله دانشگاه ها و همچنین بر ضرورت تلاش مستمر در این زمینه تاکید کرد. دكتر ايندرا دبيركل و پروفسور نيشيزاوا جلسه را با تأييد مشترك بر ادامه ارتباطات براي بررسي ايده ها و زمينه هاي همكاري به پايان رساندند.

دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل APO و پروفسور توشیو نیشیزاوا، استاد دانشکده تحصیلات تکمیلی سیاست عمومی دانشگاه توکیو.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *