برگزاری کنفرانس نوآوری در صنعت هتلداری

کنفرانس نوآوری در صنعت هتلداری از سوی سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، همه‌گیری COVID-19 تأثیر قابل‌توجهی بر صنعت مهمان‌نوازی از جمله هتل‌ها، خطوط هوایی، مسافرت‌ها و غذا و نوشیدنی داشت. همانطور که جهان به‌تدریج از این بیماری همه گیر بهبود می یابد، این بخش در تلاش است تا عملیات خود را بازسازی کند. با این حال، انتظار می رود عواملی مانند محدودیت در تماس مستقیم انسانی، نوسانات ارز، و افزایش قیمت سوخت و برق همچنان بر صنعت تأثیر بگذارد، حتی با افزایش تعداد گردشگران پس از کاهش محدودیت ها.

برای معرفی شیوه‌های نوآورانه و استفاده از فناوری‌های دیجیتال در بخش مهمان‌نوازی، مؤسسه بهره‌وری تایلند و دبیرخانه APO کنفرانس آنلاینی را در مورد افزایش بهره‌وری در صنعت مهمان‌نوازی برگزار کردند تا رویکردها و ابتکارات را برای مقابله با چالش‌های پیش روی پس از کووید-COVID- بررسی کنند.

این برنامه بر روی ابتکاراتی برای بهبود تجربه مشتری در حین اجرای اقدامات مرتبط با بیماری همه گیر و رویکردهای بخش عمومی برای بازسازی صنعت گردشگری و احیای اقتصادهای محلی متمرکز شد. همچنین مشارکت بخش عمومی در ایجاد استراتژی‌های بهبود و رشد را ارزیابی کرد.

30 شرکت‌کننده از 14 اقتصاد عضو سازمان بهره وری آسیایی، از جمله مقامات دولتی مسئول سیاست بهره‌وری بخش خدمات، مشاوران و مربیان سازمان‌های غیر دولتی، و نمایندگان انجمن‌های صنعتی و شرکت‌ها، در این کنفرانس شرکت کردند.

چهار مدرس از فیجی، ژاپن، سنگاپور و تایلند بینش‌هایی در مورد گزینه‌های افزایش بهره‌وری مبتنی بر فناوری اطلاعات برای صنعت مهمان‌نوازی، استراتژی‌های ملی برای پایداری در این بخش، و روش‌های برآورده کردن SDG به اشتراک گذاشتند.

آنها همچنین روندها و سیاست‌های اخیر را برای افزایش بهره‌وری و مطالعات موردی در مورد تغییر شکل مدل‌های کسب‌وکار مهمان‌نوازی بلندمدت از کشورهایشان از جمله سرمایه‌گذاری‌های فناوری و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات استارت‌آپ Vouch در سنگاپور، که «یک اکوسیستم برای بهینه‌سازی عملیات» ارائه می‌دهد، برای کارکنان و مهمانان هتل خوشحال تر ارائه کردند.

مطالب مرتبط:

راه‌هایی برای ارتقای بهره‌وری در هتل‌ها

گزارش بهره وری: بهبود بهره وری در هتلها

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *