ارتقای جایزه کیفیت تایلند با همکاری سازمان بهره وری آسیایی

با همکاری موسسه بهره وری تایلند و سازمان بهره وری آسیایی، ارزیابی جایزه کیفیت تایلند در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، یکی از استراتژی‌های بهبود بهره‌وری در نهمین برنامه توسعه اجتماعی و اقتصادی تایلند، ایجاد جایزه کیفیت تایلند (TQA) بود که توسط موسسه بهره‌وری تایلند (FTPI) اداره و از سوی سازمان‌های دولتی و خصوصی حمایت می‌شد.

برای پیشبرد ابتکار بیشتر، موسسه بهره وری تایلند و سازمان بهره وری آسیایی یک پروژه خدمات تخصصی فنی (TES) را در مورد آموزش تدقیق ارزیابی جایزه کیفیت تایلند (TQA) در هر دو حالت آنلاین و حضوری، در بانکوک برگزار کردند.

این آموزش، ارزیابان TQA را با معیارهای معروف جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج (MBNQA) و چارچوب تعالی کسب و کار آشنا کرد.

در مجموع 229 دانش پذیر در آموزش کالیبراسیون ارزیاب شرکت کردند، در حالی که 59 نفر در سمینار چارچوب تعالی کسب‌وکار، به رهبری پل گریزل، رئیس Core Values ​​Partners، Inc ایالات متحده آمریکا و کارشناسی ارشد MBNQA شرکت کردند.

تطبیق جایزه کیفیت تایلند با استاندارد بالدریج

هدف، ارائه دانش در مورد استانداردهای ارزیابی، معیارهای امتیازدهی و کیفیت ارزیابی مطابق با اصول MBNQA بود. شرکت‌کنندگان مطالعات موردی را بررسی کردند، کتاب‌های امتیاز کامل مدل را طراحی کردند و ارزیابی‌های قبل از کار را تجزیه و تحلیل کردند.

کارگاه ها و جلسات کلاس درس تعامل بین رهبران تیم زیرکمیته فنی TQA و ارزیابان جدید و با تجربه را تسهیل کردند. هدف پروژه TES با تجهیز ارزیابان و سازمان‌ها به دانش پیشرفته مرتبط با مدیریت کسب‌وکار، فناوری و روندهای جهانی، ارتقای ارزیابی‌های کیفیت سازگار و معتبر و در عین حال ترویج اشتراک دانش و بهترین شیوه‌ها بود.

تعهد تایلند به جایزه کیفیت و رویکرد بهبود مستمر آن نه تنها عملکرد سازمانی و رقابت در داخل کشور را تقویت می کند، بلکه به عنوان الگویی برای سایر اعضای سازمان بهره وری آسیایی عمل می کند. تکرار این پروژه موفقیت‌آمیز می‌تواند سازمان‌های مشابه در منطقه را توانمند کند تا از چارچوب جایزه کیفیت تایلند ​​و اصول MBNQA برای دستیابی به بهره‌وری و تعالی بالاتر استفاده کنند و رشد و موفقیت کسب‌وکارها و صنایع در منطقه آسیا و اقیانوسیه را افزایش دهند.

مطالب مرتبط:

ارتقای همکاریهای APO با سازمان بهره وری ترکیه

بازدید دبیر کل APO از مرکز جدید تعالی کشاورزی اقلیم – هوشمند

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *