ارتقای همکاریها با اندونزی در دستور کار سازمان بهره وری آسیایی

یک جلسه سازنده بین سیلمی کریم مدیر کل مهاجرت وزارت قانون و حقوق بشر اندونزی و دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) در دبیرخانه این سازمان در توکیو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در این جلسه تجارب در مورد ابتکارات مختلف APO برای بهبود بهره وری بخش عمومی در منطقه به اشتراک گذاشته شد و مورد بحث قرار گرفت.

سیلمی کریم به ویژه به پروژه های ظرفیت سازی سازمان بهره وری آسیایی علاقه مند بود که به ابتکارات جاری دولت اندونزی برای افزایش کارایی بخش عمومی از طریق اصلاح و ساده سازی بوروکراسی کمک می کند. او بر اهمیت ایجاد تنظیمات سازمانی مناسب برای بهبود بهره‌وری برای اطمینان از تأثیر بلندمدت و پایداری طرح‌های بهره‌وری به رهبری APO تأکید کرد.

دكتر ايندرا، دبيركل سازمان بهره وری آسیایی خاطرنشان كرد كه این سازمان رويكردی كل نگر در پرداختن به چالش هاي بهره وري در اعضاي خود اتخاذ مي كند. تقویت ظرفیت ها و طراحی های سازمانی از ارکان این تلاش ها است.

در خاتمه این نشست، دبیرکل دکتر ایندرا از سیلمی کریم و نمایندگان همراه برای مشارکت در بحث ها تشکر کرد. وی ابراز امیدواری کرد که بتوان یک کانال ارتباطی باز برای تبادل نظر و همکاری بیشتر ایجاد کرد.

مطالب مرتبط:

ارتقای همکاریهای APO با سازمان بهره وری ترکیه

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *