یک مقام دولتی: بهره‌وری، کلید نجات کشور از چالش‌های موجود است

استاندار یزد گفت: بهره وری، کلید نجات کشور از بسیاری چالش‌های موجود است و اراده جدی استان برای تغییر ریل به سمت ارتقای بهره‌وری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از ایرنا، مهران فاطمی در نشست کارگروه ارتقاء بهره وری استان که به منظور بررسی اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای اجرای سند یزد بهره ور در سال جاری و ارائه گزارشی از راه اندازی مرکز بهره وری ساختمان برگزار شد گفت: ارتقاء بهره وری در حوزه های مختلف یک الزام است و در این راستا باید گام های اساسی در زمینه ترویج فرهنگ بهره وری در استان برداشته شود.

وی ادامه داد: با تبدیل بهره وری به گفتمان غالب در بین آحاد مردم، افراد درک صحیح و روشنی از نقش خود در تحقق این امر، داشته و همکاری بیشتری را در این زمینه انجام می دهند .

استاندار یزد افزود: ارتقاء بهره وری صرفا مربوط به بخش دولتی نیست و یکی از مهم ترین اقدامات در مسیر تغییر ریل استان به سمت افزایش بهره وری، ارتقا فرهنگ و ترویج گفتمان بهره وری در جامعه است.

فاطمی یادآور شد: در راستای تحقق این موضوع ضمن تهیه و انتشار برنامه های تبیینی ، باید نشست هایی با گروه های مرجع برگزار و اهداف و مزایای ارتقاء بهره وری در هر حوزه تشریح شود.

وی با اشاره به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره وری،گفت: به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور، باید سازمان مسئولی جهت پیگیری و ارزیابی روزانه روند تحقق محورهای سند یزد بهره ور، ایجاد شود.

استاندار یزد اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را جهت تحقق حداکثری این مهم در حوزه های مختلف انجام داده و برگزاری مستمر نشست های کارگروه ارتقاء بهره وری استان و نیز تشکیل کمیته های ذیل این کارگروه نیز در دستور کار قرار داشته باشد.

مطالب مرتبط:

استانهای پیشرو در توسعه سامانه‌های نوین آبیاری/ توسعه تکنولوژی در اراضی خرده مالکی دشوار است

دشواری‌های استارتاپ‌های خارج از پایتخت

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *