اعتبار صدور گواهینامه متخصصان بهره‌وری هند از سوی APO تایید شد

سازمان اعتباربخشی سازمان بهره‌وری آسیایی (APO-AB) با اعتباربخشی نهاد صدور گواهینامه شورای بهره‌وری ملی هند (NPC-CB)به نقطه عطف دیگری دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، شورای بهره وری ملی هند، پنجمین مرکز صدور گواهینامه های بهره وری در بین اعضای سازمان بهره وری آسیایی (APO) است که مطابقت با استانداردهای APO-AB را برای صدور گواهینامه متخصصان بهره وری نشان می دهد.

ساندیپ کومار نایاک، مدیر کل سابق نهاد صدور گواهینامه در شورای بهره وری ملی هند گفت: خوشحالم که اعلام کنم که سازمان بهره وری آسیایی به شورای بهره وری ملی هند به عنوان یک نهاد صدور گواهینامه بهره وری، اعتبار اعطا کرده است و شایستگی و تخصص آن را در زمینه بهره وری در کشور به رسمیت می شناسد.

در همین زمینه بخوانید

کارگاه آموزشی «توسعه صدور گواهینامه بهره وری» برگزار شد

برگزاری دوره آموزشی توسعه متخصصان بهره وری از سوی APO

 ارزیابی انطباق فعالیت‌های نهاد صدور گواهینامه بهره‌وری در ایران

مجوز صدور گواهینامه های بهره وری فرصتی برای متخصصان

با اعتبار سازمان بهره وری آسیایی، شورای بهره وری ملی هند اکنون مرجع صدور گواهی حرفه ای به عنوان متخصص بهره وری در هند است. شناسایی این شورا به عنوان یک APO CB راه های جدیدی را برای توسعه متخصصان بهره وری در این کشور باز می کند که بدون شک به رشد اقتصادی و رقابت ملی کمک خواهد کرد.

وی افزود: شورای بهره وری ملی هند در تعهد خود به تبلیغ آگاهی و فرهنگ بهره‌وری در بین دولت، تجارت و جامعه، سفری بلندپروازانه را برای ایجاد مجموعه‌ای از متخصصان بهره‌وری آموزش دیده در کشور آغاز کرده است.

استفاده از طرح صدور گواهینامه متخصصان بهره وری، سطح عملیات این شورا را گسترش داده و افزایش می دهد، کیفیت و مهارت خدمات آن را تایید می کند و رهبری بهره وری آن را در سراسر هند تقویت می کند. بدین ترتیب NPC-CB، می تواند حتی بیشتر به جنبش بهره وری ملی و همچنین توسعه اجتماعی-اقتصادی کمک کند.

مطالب مرتبط:

اعتبار صدور گواهینامه متخصصان بهره وری از سوی پاکستان تایید شد

برگزاری سومین دوره تاییدصلاحیت متخصصین بین‌المللی بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *