انتقال تجارب هندی‌ها به متخصصان فیجی در زمینه صنعت 4.0

شورای ملی بهره وری (NPC) هند در همکاری با دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO)، میزبان یک بازدید مطالعاتی در صنعت 4.0 در شرکت های کوچک و متوسط ​​در دهلی نو بود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، بازدید مطالعاتی سازمان بهره وری آسیایی، فرصتی را برای یک هیئت شش نفره از فیجی فراهم کرد تا تفاوت های ظریف صنعت 4.0، نوآوری و دیجیتالی شدن در SME ها را درک کنند.

این بازدید مطالعاتی توسط دو مدرس محلی در زمینه فناوری اطلاعات برای صنعت 4.0 رهبری شد که بینش هایی را در مورد روندهای فناوری ساخت پیشرفته، چشم انداز در حال تحول صنعت 4.0 و پذیرش و اجرای این فناوری ها توسط SME ها به اشتراک گذاشتند.

موضوعات مطرح شده

بازدید مطالعاتی، موضوعاتی مانند سیاست‌ها و استراتژی‌های تولید هوشمند برای شناسایی، توسعه و استقرار فناوری در بخش‌هایی مانند کشاورزی و تولید نساجی/پوشاک را پوشش داد. ارتباط بین استارت‌آپ هند و صنعت 4.0 را برجسته کرد، پذیرش بخشی از فناوری‌های صنعت 4.0 را به نمایش گذاشت و آموزش و نوآوری صنعت 4.0 را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در هند بررسی کرد.

بازدیدهای سایت شامل بنیاد تولید هوشمند، موسسه فناوری هند – دهلی، سرمایه گذاری هند، استارتاپ هند، کارخانه Yakult Danone، بخش مدیریت الکترونیکی ملی، و مرکز جوجه کشی آموزشی شرکت ملی صنایع کوچک بود.

سفر فیجی به عصر Industry 4.0

فیجی، کشوری در اقیانوس آرام جنوبی و مناسب برای تاسیسات مقرون‌به‌صرفه، اغلب در سطح Industry 2.0 به دلیل آگاهی محدود از Industry 4.0 فعالیت می‌کند، در حالی که بازیکنان بزرگ‌تر از Industry 3.0 استقبال می‌کنند. تجربه Fiji’s Industry 4.0 با انتقال از دوره Industry 3.0 و استفاده از اینترنت اشیا برای ساده‌سازی فرآیندهای تولید آغاز می‌شود.

این بازدید مطالعاتی شامل اتصال عملیات کنترل CNC و سیستم های مرکزی برای تجزیه و تحلیل تولید و جلوگیری از خرابی است. مأموریت مطالعه تبادل دانش در مورد بهترین شیوه‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های آموزشی را در میان شرکت‌کنندگان از دانشگاه ملی فیجی و مرکز ملی آموزش و بهره‌وری تسهیل کرد.

توسعه برنامه‌های آموزشی در صنعت 4.0، نوآوری، و دیجیتالی‌سازی، همراه با سیاست‌های مرتبط، علاوه بر تسهیل همکاری میان مؤسسات آموزشی شرکت‌کننده و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در دو عضو APO را افزایش می‌دهد.

مطالب مرتبط:

تایلندی‌ها در کاوش دیجیتالی سازی و نوآوری برای رشد صنعتی

ارزیابی تولید هوشمند در کشورهای عضو APO

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *