گفتگوی بهره‌وری: تحول گردشگری پس از همه‌گیری

یکی دیگر از گفتگوهای بهره وری سازمان بهره وری آسیایی با موضوع «تحول گردشگری پس از همه گیری» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، گردشگری یکی از بخش‌های مهم اقتصادی جهان است، اما حساسیت آن به بحران‌هایی مانند همه‌گیری غیرقابل انکار است. کووید-۱۹ نه تنها موجب کاهش شدید درآمد و بهره‌وری گردشگری شد، بلکه فعالیت‌های آن و همچنین رفتار و ترجیحات مشتری را تغییر داد.

با برداشته شدن محدودیت‌های سفر، این صنعت در حال بازگشت است اما با چالش‌هایی از جمله کمبود نیروی کار، رکود اقتصادی و افزایش بی‌ثباتی ژئوپلیتیک جهانی مواجه است. با این حال، همه‌گیری به عنوان زنگ خطری برای صنعت عمل کرد و فرصت‌های جدیدی را برای تغییر آن به سمت رشد بهره‌وری بالاتر باز کرد.

بر همین اساس، در این گفتگوی بهره وری (P-talk) سازمان بهره وری آسیایی، روهیزان یوسف، قهرمان، از موسسه بهره وری گردشگری NEXUS وابسته به مرکز بهره وری مالزی، تجارب و دانش خود را درباره تأثیرات همه گیر COVID-19 بر گردشگری و استراتژی هایی برای انعطاف پذیرتر، پایدارتر و مولدتر از طریق نوآوری، دیجیتالی سازی و مشارکت به اشتراک می گذارد.

علاقه مندان برای شرکت در این گفتگوی بهره وری میتوانند از ساعت 14 الی 15 روز سه شنبه 7 شهریورماه 1402 به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

برگزاری دوره آموزشی گردشگری پایدار به منظور ارتقای بهره‌وری صنعت هتلداری

برگزاری کنفرانس نوآوری در صنعت هتلداری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *