توجه به بهره وری مبتنی بر نوآوری در دستور کار APO

دوره مطالعاتی آنلاین در مورد نورآوری خدمات همسو با APO Vision 2025 که بهره وری مبتنی بر نوآوری را مورد توجه قرار می دهد، با همکاری مرکز بهره وری تایوان و سازمان بهره وری آسیایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، پرورش فرهنگ نوآوری برای افزایش بهره وری بسیار مهم است. همچنین ضروری است که کسب‌وکارها بتوانند ارزش بیشتری برای مصرف‌کنندگان، کاربران و جامعه فراهم کنند، به‌ویژه در شرایط بازار پویا مانند دوران همه‌گیری.

استقبال از چابکی، دیجیتالی شدن و مدل های تجاری پایدار به چنین فرهنگی کمک می کند. نوآوری نیازمند یک ذهنیت جامع است که به نگرانی های زیست محیطی، پایداری و رفاه اجتماعی رسیدگی می کند. پذیرش رویکردهای تفکر طراحی می تواند نوآوری را پرورش دهد، زیرا آنها کل نگر، شهودی و مشتری محور هستند و تأثیر و سود را برای سهامداران به حداکثر می رساند. علاوه بر این، توسعه سیاست های ملی که نوآوری های باز را ترویج می کند، با تمرکز بر سرمایه گذاری در استارت آپ ها، می تواند خلاقیت و پیشرفت را تقویت کند.

برای کشف این نیروهای محرک و افزایش خلاقیت و مشارکت کارکنان، مرکز بهره‌وری تایوان (CPC) با همکاری دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) دوره مطالعاتی آنلاین در مورد نوآوری خدمات را ترتیب داد.

محورهای دوره مطالعاتی

با حضور 44 شرکت‌کننده از 12 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی و سه مدرس از کره جنوبی و یک نفر از ژاپن، موضوعات در روش‌های مختلف برای هدایت نوآوری، با تأکید بر رویکردهای تفکر طراحی و فرهنگ شرکت مبتنی بر طراحی مورد توجه قرار گرفت.

شرکت‌کنندگان در مورد ایجاد فرهنگی که نوآوری خدمات را تقویت می‌کند و تفکر خلاق را تشویق می‌کند، دانش و تجاربی به دست آوردند، در حالی که در مورد ابتکارات رهبری کارمندان و مشارکت‌های دولتی و خصوصی که نوآوری را تسریع می‌کنند نیز یاد گرفتند.

بازدیدهای سایت مجازی از مؤسسه تحقیقاتی طراحی و مرکز iNSIGHT در دانشگاه ملی تایوان شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا عملیات و فرآیندها را درک کنند و بحث‌هایی را در مورد هدایت نوآوری در زمینه‌های خودشان برانگیخت.

بهره وری مبتنی بر نوآوری در دستور کار

این دوره مطالعاتی آنلاین، با ماموریت مطالعه با APO Vision 2025 همسو بود که بهره وری مبتنی بر نوآوری را مورد توجه قرار دارد. «نوآوری باز» تحت رهبری کارکنان در منطقه آسیا و اقیانوسیه محبوبیت پیدا کرده است و پلتفرم هایی را برای ایجاد ارزش اجتماعی و رشد کسب و کار سیستماتیک ایجاد کرده است.

همانطور که بخش خدمات اهمیت روزافزونی پیدا می کند، کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی، باید محیط های توانمندی ایجاد کنند که از ارائه دهندگان خدمات در پیگیری رشد مبتنی بر نوآوری، ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر به مشتریان پشتیبانی کند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *