آموزش اندازه‌گیری بهره‌وری در بنگاه‌های اقتصادی دیجیتال

مرکز بهره وری کره جنوبی، آموزش اندازه‌گیری بهره‌وری را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​دیجیتال برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، برای آشنایی SMEها با مفهوم بهره‌وری دیجیتال و اینکه چگونه فناوری‌های دیجیتال می‌توانند بهره‌وری را افزایش دهند، مرکز بهره‌وری کره جنوبی به همراه دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی در مورد اندازه‌گیری بهره‌وری برای SMEهای دیجیتالی شده برگزار کردند.

در این دوره آنلاین 31 شرکت‌کننده از 15 کشور عضو، از جمله مدیران سطح بالا از بخش SME و متخصصان سازمان های بهره وری آسیایی، آژانس‌های توسعه، و مشاوران سنجش بهره‌وری حضور داشتند.

این دوره توسط دو استاد، یکی از سنگاپور و دیگری از کره جنوبی انجام شد، که دانش و تجارب خود را را در مورد رویکردهای مختلف ارزیابی بهره‌وری به اشتراک گذاشتند تا به SMEها در اقتصادهای عضو سازمان بهره وری کمک کنند تا مزایای دیجیتالی‌سازی را کمی کنند و بهره‌وری و رقابت خود را بهبود بخشند.

بهره وری و نقش SMEها در رشد اقتصادی

SME ها محرک های اصلی رشد اقتصادی هستند و فناوری های دیجیتال آنها را قادر می سازد در بازارهای جهانی رقابت کنند. اندازه گیری بهره وری فرآیندی است برای شناسایی معیارهای مناسب و محاسبه نتایج آنها برای تعیین اثربخشی و کارایی استفاده از منابع.

در حالی که دیجیتالی شدن چندین مزیت مانند عملیات بهبودیافته، کاهش هزینه‌ها و افزایش تجربه مشتری را ارائه می‌دهد، SMEها باید اطمینان حاصل کنند که روش‌های اندازه‌گیری بهره‌وری که اتخاذ می‌کنند، منعکس‌کننده تغییرات در حوزه فناوری است. عصر دیجیتال پس از همه‌گیری کرونا بر اهمیت چابکی، انعطاف‌پذیری و یادگیری مستمر برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای انطباق سریع با شرایط متغیر تاکید کرده است.

محورهای دوره آموزشی

این دوره آموزشی روش‌های نوآورانه را برای سنجش بهره‌وری در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​متحول شده دیجیتالی مورد بررسی قرار داد و در مورد چگونگی ادغام فناوری‌های در حال تکامل در فرآیندهای اندازه‌گیری بهره‌وری و چالش‌های موجود بحث کرد.

جنبه‌های تحول دیجیتال از جمله عوامل کلیدی مؤثر بر آن و روش‌ها، ابزارها و تکنیک‌های اندازه‌گیری بهره‌وری در محیط‌های کاری دیجیتال و ترکیبی را پوشش می‌دهد. بر همین اساس، مدرسان این دوره بهترین شیوه های اندازه گیری بهره وری را در محیط های کاری دیجیتال به اشتراک گذاشتند و توضیح دادند که چگونه SME ها می توانند تجزیه و تحلیل و مدیریت داده ها را از طریق دیجیتالی شدن بهبود بخشند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *