آموزش متخصصان تولید هوشمند در تایوان

مرکز بهره وری تایوان با همکاری دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی، برای رسیدگی به چالش هایی که اعضای خود در تسهیل تحول دیجیتال SME ها با آن مواجه می شوند، یک دوره آموزشی در مورد متخصصان بهره وری تولید هوشمند، در تایپه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این دوره ۀنئزشی به منظور تقویت قابلیت‌های متخصصان بهره‌وری و تجهیز آنها به تخصص لازم برای ارائه مشاوره و آموزش در زمینه تولید هوشمند (SM) طراحی شده بود که پس از آن شرکت کنندگان می توانند SME ها را از طریق فرآیند پیچیده تحول دیجیتال راهنمایی کنند.

22 شرکت کننده از 15 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی، از جمله صاحبان SMEها و مدیران ارشد، متخصصان آژانس های توسعه SME، و کارشناسان NPO ها در آن شرکت کردند.

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​نقش اساسی در رشد اقتصادی دارند و سهم عمده‌ای در اشتغال دارند. با این حال، اکثر SMEها از پذیرش تحول دیجیتال به عنوان مهم ترین مانع خود یاد می کنند.

در همین زمینه بخوانید

گزارش بهره وری: تولید سبز هوشمند

از تولید ناب تا هوشمند

تحول هوشمند صنعت تولید در چین با کمک ربات‌ها

هوشمندسازی صنعت ضروری است 

تولید هوشمند چیست؟

تولید هوشمند (SM) شامل ادغام فن آوری های پیشرفته و تجزیه و تحلیل داده ها در فرآیندهای تولید برای بهینه سازی بهره وری، کارایی و کیفیت محصول است. ارزیابی سال 2020 که توسط APO انجام شد نشان داد که ساختارهای صنعتی بسیاری از اقتصادهای عضو در انتقال به صنعت 4.0 با چالش هایی روبرو هستند. این ارزیابی همچنین مشکلاتی را که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در تعیین نقاط شروع برای تبدیل SM با آن مواجه هستند، مورد توجه قرار داد.

این دوره آموزشی توسط سه نفر از مدرسان از کره جنوبی، تایوان و مالزی انجام شد که در مورد فن‌آوری‌های کلیدی که SM را هدایت می‌کنند بحث کردند و تجارب و دانش خود را در مورد ابزارها و تکنیک‌های مختلف افزایش بهره‌وری ارائه کردند. آنها همچنین به شرکت کنندگان کمک کردند تا کاربردهای SM را در میان SMEها بررسی کنند.

موضوعات تحت پوشش شامل مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل، استراتژی های پیاده سازی، طراحی کارخانه هوشمند، راه حل های بهره وری مرسوم در زمینه دیجیتال و مطالعات موردی بود.

بازدید از سایت توسط Fair Friend Group و DigiWinSoft 5G AIoT Experience and Experiment Base در تایچونگ برگزار شد تا شرکت کنندگان بتوانند کاربردهای فناوری های SM را در کارخانه ها مشاهده کنند.

مطالب مرتبط:

ارزیابی تولید هوشمند در کشورهای عضو APO

گزارش بهره‌وری:«تولید هوشمند: چارچوب اجرای ملی»

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *