برخی دستگاه‌ها گزارش بهره‌وری ارائه نمی‌کنند

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: برخی دستگاه‌ها همچنان گزارش بهره‌وری را ارائه نمی‌کنند؛ نتایج برخی ارزیابی‌ها برای مردم تعجب‌آور است، اغلب این گزارش‌ها براساس خوداظهاری بوده و در مواردی غیر واقعیست.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری در جلسه شورای اداری استان البرز با حضور رئیس سازمان امور استخدامی، گفت: نقش مردم در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها چیست؟ گاهی در جشنواره شهید رجایی دستگاهی برگزیده می‌شود که اتفاقا کمترین مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را نسبت به مردم داشته است، این برای مردم قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی دستگاه‌ها همچنان گزارش بهره‌وری را ارائه نمی‌کنند؛ نتایج برخی ارزیابی‌ها برای مردم تعجب‌آور است، اغلب این گزارش‌ها براساس خوداظهاری بوده و در مواردی غیر واقعیست.

وی تاکید کرد: اگر واقعیت‌های جامعه را نبینیم، مدیران حاکمیت به یک طبقه‌ی جداگانه از مردم تبدیل می‌شوند و دیگر مفاهمه‌ای بین این دو بخش شکل نخواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اغلب سازمان‌های خصوصی مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد، میزان رضایت ذی‌نفعان است، اما متاسفانه در دستگاه‌های دولتی ما اینطور نیست./

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *