تبادل تجربیات ویتنام و پاکستان در زمینه صدور گواهینامه‌های بهره‌وری

مؤسسه بهره وری ملی ویتنام (VNPI) و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) یک پروژه آموزشی در مورد محک زدن بهترین شیوه های یک نهاد صدور گواهینامه موفق از پاکستان به ویتنام در هانوی ترتیب دادند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این پروژه همکاری دوجانبه بین کشوری، با حضور سه شرکت‌کننده از NPO پاکستان به منظور افزایش قابلیت‌های نهاد گواهی بهره‌وری پاکستان (PCBP) با تسهیل یادگیری از NPOهایی که با موفقیت شرایط لازم را برآورده کرده است، انجام شد.

CB تحت نهاد اعتباربخشی گواهینامه های بهره وری آسیایی است. این پروژه همکاری دوجانبه بین کشوری (BCN) به عنوان یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری و یادگیری مشترک دانش عمل می کند و شرکت کنندگان را قادر می سازد تا از نقاط قوت یکدیگر استفاده کنند و مشارکت های سودمند متقابل را بین اعضای APO ایجاد کنند.

محورهای همکاری‌های دوجانبه

طی این پروژه، کارشناسان سازمان های برجسته ویتنام، از جمله موسسه استاندارد و کیفیت ویتنام (VSQI)، مرکز صدور گواهینامه ویتنام، VNPI، و ViProCB، جلسات آموزنده را برگزار کردند. این موضوعات طیف گسترده‌ای از موضوعات مرتبط با بهره‌وری را شامل می‌شود، از جمله تجارب و دانش درباره برنامه ملی بهره‌وری و کیفیت ویتنام برای سال‌های 2021–2030 و فعالیت‌های کلیدی، چالش‌ها، استراتژی‌ها، دستاوردها و همکاری‌های آن.

علاوه بر این، بحث‌ها حول استراتژی‌هایی برای توسعه متخصصان بهره‌وری، انتشار استانداردهای ملی، ارائه خدمات صدور گواهینامه، و تقویت همکاری بین STAMEQ و NPO پاکستان تحت برنامه APO PS101: Certification of Productivity Specialists بود.

شرکت کنندگان این فرصت را داشتند که با دکتر هامین هیپ، مدیر کل STAMEQ، نماینده ویتنام در سازمان بهره وری آسیایی ملاقات کنند و به جلساتی که توسط مقامات STAMEQ و شورای CB برگزار می شد، بپیوندند. جلسات اشتراک دانش و یادگیری در مرکز گواهینامه VSQI و ویتنام با تمرکز بر توسعه استانداردهای ملی برای متخصصان بهره‌وری و خدمات مرتبط برگزار شد. آنها همچنین جلسات سازنده ای با مقامات VNPI و ViProCB برگزار کردند که به موفقیت کلی پروژه BCN کمک کرد.

مطالب مرتبط:

اعتبار صدور گواهینامه متخصصان بهره وری از سوی پاکستان تایید شد

کارگاه آموزشی «توسعه صدور گواهینامه بهره وری» برگزار شد

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *