تشریح جایگاه تشکیلاتی سازمان‌های متولی بهره‌وری در کشورهای عضو APO

گزارش «معرفی جایگاه تشکیلاتی سازمان‌های ملی بهره‌وری کشورهای عضو سازمان بهره‌وری آسیایی (APO)» از سوی سازمان بهره‌وری منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز، معرفی ساختار سازمان‌های بهره‌وری کشورهای عضو سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) و متولیان بهره‌وری و جایگاه سازمانی آنها، می‌تواند نقش مهمی در الگوبرداری از تجارب موفق و تبیین نقشه راه بهره‌وری کشور در راستای بهبود و ارتقای بهره وری باشد.

شایان ذکر است تغییرات متناوب جایگاه سازمان بهره وری ایران ـ که سابقه فعالیت به عنوان زیرمجموعه وزارت صنایع سنگین (وقت) تا فعالیت به عنوان زیرمجموعه سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه و بازگشت آن ذیل سازمان اداری و استخدامی را دارد – محل بحث و مناقشه متخصصان و فعالان بهره وری بوده و بسیاری معتقدند این سازمان همانند سازمان استاندارد و برخی از سازمانهای مشابه باید زیر مجموعه ریاست جمهور فعالیت کند.

بر اساس اعلام وبسایت سازمان بهره‌وری، این گزارش برگرفته از سایت APO ،وب‌سایت سازمان‌های ملی بهره‌وری کشورهای عضو سازمان بهره‌وری آسیایی و گزارش‌های موجود طی سالهای گذشته (با به روزشده) است.

متن کامل گزارش «معرفی جایگاه تشکیلاتی سازمان‌های ملی بهره‌وری کشورهای عضو سازمان بهره‌وری آسیایی (APO)» اینجا بخوانید.

مطالب مرتبط:

در نشست هم‌اندیشی روسای ادوار «سازمان بهره‌وری» چه گذشت؟ از تمجید رئیسی تا ضرورت تغییر جایگاه نهاد بهره‌وری

ضرورت ادغام چند نهاد دولتی برای هم افزایی و هدفمندی بهره وری کشور

 نقش فراموش‌شده سازمان برنامه و بودجه در ارتقای بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *