توسعه خدمات هوشمند برای ارتقای بهره‌وری مراقبت از سالمندان

مرکز بهره‌وری سنگاپور (SGPC) و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) به طور مشترک یک پروژه در مورد خدمات هوشمند برای صنعت مراقبت از سالمندان از تایوان تا سنگاپور سازماندهی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این پروژه همکاری دوجانبه بین سازمان های بهره وری (BCN) با حضور چهار شرکت کننده از مرکز بهره وری تایوان (CPC)، به منظور ارتقای قابلیت های این کشور در مراقبت از سالمندان از طریق انتقال دانش و تخصص فنی طراحی شده است.

با پیشرفت در فناوری پزشکی، سیستم ارائه مراقبت های بهداشتی و افزایش امید به زندگی، جمعیت سالمندان تایوان همچنان به رشد سالانه ادامه می دهد.

پیری جمعیت در کمین آسیا

بر اساس آمار سازمان ملل، جمعیت جهان ۶۵ سال یا بیشتر از ۸۰۰ میلیون نفر فراتر رفته و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ به ۱.۴ میلیارد نفر برسد. سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند که تا سال ۲۰۲۵، ۶۳ درصد از جمعیت جهان بالای ۶۵ سال خواهند بود و برخی از افراد بالای سن سال زندگی خواهند کرد.

بر همین اساس، ارزش بازار بخش مراقبت از سالمندان می تواند به 37.4 تریلیون دلار برسد که آن را به یکی از امیدوارکننده ترین حوزه های رشد در قرن 21 تبدیل می کند. این پروژه همکاری دوجانبه در سنگاپور به چالش های ناشی از این تغییر جمعیتی پرداخت و به نمایندگان کمک کرد راه حل های نوآورانه را در این زمینه درک کنند.

محورهای پروژه آموزشی از تایوان تا سنگاپور

جلسات مدیریت دانش در مرکز بهره وری سنگاپور با تمرکز بر چشم انداز و روند مراقبت از سالمندان در سنگاپور و همچنین فناوری هایی برای حمایت از این بخش برگزار شد.

جلسات آنلاین با همکاری آژانس مراقبت های یکپارچه (سنگاپور) برگزار شد که برنامه های حمایتی برای سالمندان، افراد دارای معلولیت و مراقبین آنها را پوشش می داد. شرکت کنندگان همچنین از فدراسیون ملی کارفرمایان سنگاپور، صلیب سرخ سنگاپور و Neeuro Pte بازدید کردند.

شرکت کنندگان در این پروژه، از مجموعه آموزشی ویبولیتین، شورای سن سوم، بنیاد تسائو، و GentleFoods® تحت گروه Gentle Pte بازدید کردند.

طی این بازدیدها، شرکت کنندگان دانش و تجربیاتی در مورد ابتکارات، محصولات و خدمات ارائه شده توسط این سازمان ها در بخش مراقبت از سالمندان به دست آوردند که تعاملات آنها نمای کلی جامعی از تلاش‌های نوآورانه در حال انجام در صنعت ارائه کرد.

مطالب مرتبط:

بررسی چالش‌های بهره‌وری پیری نیروی کار در بخش کشاورزی

گزارش بهره‌وری؛ انطباق اقتصادهای با درآمد بالا: مطالعه سیاست‌ها و تحول

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *