شماره جدید ماهنامه «بهره‌وری ملی» منتشر شد

چهل‌ودومین شماره ماهنامه «بهره‌وری ملی» با پرونده محوری «بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور» از سوی سازمان بهره‌وری منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری، در این شماره در گفت‌وگو با حمیدرضا فولادگر، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، بهره‌وری در پنج‌ساله هفتم کشور بررسی و چرایی عدم تحقق اهداف برنامه‌های توسعه پیشین، اهمیت جایگاه سازمان ملی بهره‌وری در پیشبرد اهداف برنامه هفتم و ظرفیت‌های این برنامه برای رشد اقتصادی مورد واکاوی قرار گرفته است.

در ادامه و در گفت‌وگو با سید کریم حسینی، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی سناریوهای مختلف جایگاه سازمان ملی بهره‌وری بررسی و ملزمات راهبری بهره‌وری در کشور و تحقق رشد 8 درصدی اقتصادی تبیین شده است.

در یکی دیگر از گفت‌وگوهای این شماره رضا وفایی‌یگانه، معاون اقتصادی و کسب‌وکار اتاق تعاون ایران، برنامه هفتم توسعه را ارزیابی و جایگاه بهره‌وری در این را تحلیل و بر اهمیت بهره‌وری در فرایند تدوین برنامه‌های توسعه کشور تأکید کرده است.

همچنین در گزارشی تحت عنوان «مدل جامع بهره‌وری مبتنی بر سیاست‌های کلی برنامه پنج‌ساله هفتم کشور» این مدل به‌عنوان نقطه مرجع ایجاد همگرایی در حرکت ملی بهره‌وری و افزایش مشارکت دستگاه‌های سیاستگذار، تنظیم‌گر، اجرایی و نظارتی، فعالان، ذی‌نفعان و بازیگران زیست‌بوم بهره‌وری مورد بهره‌برداری مورد واکاوی قرار گرفته است.

«لزوم اجرای نظام ملی بهره‌وری» نوشته میر سامان پیشوائی؛ رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، «كنترل تورم از اولويت‌های نظام برنامه‌ریزی کشور» به قلم حسن چنارانی؛ رئيس امور هماهنگی و تلفيق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، «رویکرد برنامه هفتم مبتنی بر ظرفیت‌های درونی اقتصاد» نوشته سعید شوال‌پور؛ معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، «بهره‌وری و برنامه‌های پنج‌ساله کشور» به قلم علی‌اکبر اولیاء؛ رئیس اسبق سازمان ملی بهره‌وری ایران، «بررسی جایگاه بهره‌وری در برنامه پنج‌ساله هفتم کشور» نوشته فهمیه غفرانی؛ مدیر گروه نظام اداری ساختار و تشکیلات دولت، «برنامه پنجساله هفتم و اما و اگرهای ارتقای بهره‌وری» به قلم میلاد بهلولی؛ کارشناس بهره‌وری سازمان ملی بهره‌وری ایران از جمله یادداشت‌های این شماره است.

جدیدترین شماره ماهنامه «بهره‌وری ملی» از اینجا در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *