گسترش همکاریهای APO با مقامات دیپلماتیک کشورهای عضو به‌منظور توسعه بهره‌وری

رضا بشیر تار، سفیر پاکستان در توکیو با دبیر کل سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، دكتر ايندرا دبيركل این سازمان به گرمي از سفير پاکستان به خاطر بازديد از دبيرخانه استقبال و از حمايت دولت پاكستان از فعاليت هاي APO قدردانی كرد.

سفیر پاکستان نیز در این دیدار تأکید کرد که برای بهبود بهره وری در اعضای سازمان بهره وری آسیایی، همه ذینفعان باید در ارتباط و تعامل باشند و اصل “عمل گرایی برای ایجاد تفاوت” را از طریق تعامل بیشتر با نمایندگی های دیپلماتیک برای افزایش بهره وری در کشورهای عضو سازمان بهره وری (APO) به اشتراک می گذارند.

دکتر ایندرا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی، یک مرور کلی از فعالیت های این سازمان و برنامه های تخصصی ویژه اعضا برای حمایت از افزایش بهره وری در پاکستان ارائه کرد.

در همین زمینه بخوانید

گسترش همکاری‌های نپال و مغولستان در راستای ارتقای بهره‌وری

ارتقای جایزه کیفیت تایلند با همکاری سازمان بهره وری آسیایی

افزایش همکاری‌های پاکستان و تایلند در حوزه بهره‌وری

به گفته وی، این موارد شامل اعتبار اخیر نهاد گواهی بهره وری پاکستان، بازیابی کسب و کار و حمایت از تاب آوری از SME ها و بخش های حیاتی، یک ماموریت همکاری دوجانبه از پاکستان به ویتنام برای به اشتراک گذاشتن ابتکارات ملی ویتنام، تجارب در بهره وری، و عملیات صدور گواهی، یک بازدید مطالعاتی پاکستانی ها از تایلند برای یادگیری در مورد ابتکارات توسعه در بخش جواهرات و جواهرات و توسعه طرح جامع بهره وری ملی پاکستان با هدف دو برابر کردن رشد بهره وری در همه بخش ها در 10 سال بخشی از این همکاری هاست.

سفیر پاکستان نیز ضمن قدردانی از توضیحات و ابتکارات سازمان بهره وری آسیایی در پاکستان، تاکید کرد که کاربرد بهره وری از کشوری به کشور دیگر بسته به شرایط محلی متفاوت است زیرا ممکن است واحدها یکسان باشند اما نتایج می تواند متفاوت باشد.

در پایان، سفیر پاکستان در توکیو و دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی توافق کردند که در ارتباط نزدیک و تقویت روابط برای بهبود بهره وری در پاکستان و منطقه باشند.

مطالب مرتبط:

ارتقای همکاریهای APO با سازمان بهره وری ترکیه

ارتقای همکاریها با اندونزی در دستور کار سازمان بهره وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *