آموزش بهره‌وری: دولت دیجیتال فراگیر برای ارائه خدمات عمومی موثر

مرکز ملی بهره وری کامبوج (NPCC) و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) به طور مشترک یک کارگاه آموزشی آنلاین در مورد دولت دیجیتال برای ارائه خدمات عمومی فراگیر برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، 39 شرکت کننده از 11 عضو سازمان بهره وری آسیایی برای یادگیری در مورد تحول دیجیتال در بخش عمومی، از جمله دیجیتالی کردن خدمات عمومی و مشارکت عمومی-خصوصی برای افزایش خدمات دیجیتال شرکت کردند.

در این کارگاه آموزشی، مطالعات موردی از استونی، سنگاپور و جاهای دیگر ارائه شد. همچنین 6 نفر از مدرسان از جمله یک نفر از کامبوج، یک نفر از تایوان، یک نفر از ژاپن، دو نفر از کره جنوبی و یک نفر از سنگاپور سخنرانی هایی را ارائه کردند.

در همین زمینه بخوانید

گزارش بهره وری: نوآوری در سیاست عمومی برای توسعه سرمایه انسانی

گزارش بهره‌وری: تحول دیجیتال برای بخش عمومی

اهمیت «تدارکات نوآورانه» برای افزایش بهره وری بخش عمومی

دوره آموزشی «رهبری در بخش عمومی» برگزار شد

برای سازمان‌های دولتی بسیار مهم است که فناوری‌های دیجیتال را برای ارائه خدمات به شهروندان در دوران پس از همه‌گیری، حتی در مناطق دورافتاده کشورهای در حال توسعه، اتخاذ کنند. این خدمات باید قابل اعتماد، کارآمد، سریع، کم هزینه و فراگیر باشند و همچنین برای شهروندان قابل دسترسی باشند و برای تجارت مفید باشند.

شور و شوق در میان شرکت‌کنندگان مشهود بود زیرا آنها با افراد منبع درگیر شدند تا دانش خود را در مورد موضوعات دیگری مانند دولت الکترونیک و دولت الکترونیکی، امنیت سایبری، حریم خصوصی داده‌ها و توسعه زیرساخت‌های دیجیتال در بخش عمومی گسترش دهند.

بسیاری از اعضای سازمان بهره وری آسایی در ارتقای بهره وری فراگیر بخش عمومی و تحول دیجیتال این بخش با مشکلاتی مواجه هستند.

مطالب مرتبط:

«نوآوری بخش عمومی» منتشر شد

گفتار بهره‌‌وری؛ «بهره‌وری بخش عمومی»: چالش‌ها و فرصت‌ها

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *