هند میزبان دوره آموزشی «طراحی کار برای بهره‌وری فراگیر»

شورای ملی بهره وری (NPC)، هند، و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی میزبان یک دوره آموزشی آنلاین در مورد «طراحی کار برای بهره وری» (WORK DESIGN FOR INCLUSIVE PRODUCTIVITY) فراگیر بودند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، 28 شرکت‌کننده از 9 عضو سازمان بهره وری آسیایی شرکت کردند که سه مدرس از هند، ژاپن و هلند تجارب و دانش خود را به اشتراک گذاشتند. تنوع، برابری و شمول به موضوعات مهمی در محل کار تبدیل شده است.

بهره وری فراگیر نقش حیاتی در رشد و توسعه سازمان ها ایفا می کند و به آنها کمک می کند تا نیازهای کارکنان متنوع را برآورده سازند. فرآیندهای کاری که نیازهای کارمندان مختلف را در نظر می‌گیرند از زمان همه‌گیری COVID-19 که ترتیبات کاری از راه دور و ترکیبی را رایج‌تر کرد، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در این دوره آموزشی به اصول و مزایای طراحی کار فراگیر، ابزارها و تکنیک های طراحی ترتیبات کاری جدید، ایجاد فرهنگ گنجاندن و تنوع در محیط کار و استراتژی های طراحی کار فراگیر پرداخته شد.

این دوره آموزشی ابزارها و تکنیک های جدیدی مانند طراحی کار فراگیر (IWR)، طراحی مجدد هوشمند و رویکرد طراحی کار با لایه های مختلف را برای ارزیابی و توسعه فرآیندهای کاری که فراگیر و کارآمد هستند، معرفی کرد.

از طریق مطالعات موردی و برنامه های کاربردی معرفی شده، شرکت کنندگان قادر به بررسی جزئیات طراحی کار بودند. دانش به دست آمده را می توان به همکاران منتشر کرد و یک واکنش زنجیره ای از تغییرات مثبت ایجاد کرد و امید می رود در آینده، دوره های آموزشی مشابه یا کنفرانس هایی با تمرکز بر طراحی کار فراگیر برای بخش های خاص ممکن است در نظر گرفته شود.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *