برگزاری کنفرانس تولید سبز و اقتصاد دایره‌ای توسط سازمان بهره وری آسیایی در ویتنام

یک کنفرانس آنلاین در مورد بهره‌وری و اقتصاد چرخه ای توسط اداره استانداردها، اندازه‌شناسی و کیفیت (STAMEQ) ویتنام و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این کنفرانس آنلاین با حضور 52 شرکت‌کننده از 15 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی و توسط سه نفر از مدرسان از تایوان، ژاپن و ویتنام سازماندهی شد.

موضوعات تحت پوشش شامل نمایش وضعیت بهره وری سبز در اعضای APO، پیامدهای روند سیاست اقتصاد چرخه ای در اتحادیه اروپا، و معرفی GP 2.0 بود.

این رویکرد کل نگر راه را برای آینده ای پایدار که در آن رشد اقتصادی و نظارت بر محیط زیست دست به دست هم می دهند، هموار می کند. اتخاذ چنین استراتژی های ترکیبی به ویژه برای شرکت های کوچک و متوسط ​​در اعضای APO مفید خواهد بود.

اقتصاد دایره ای و بهره وری سبز

شایان ذکر است که تضمین آینده ای پایدار و دستیابی به انتشار خالص صفر برای محیطی پاک تر و انعطاف پذیرتر بسیار مهم است. ترکیب روش‌های اقتصاد دایره‌ای (CE) و مفهوم بهره‌وری سبز (GP) سازمان بهره وری آسیایی، رویکردی جامع برای کاهش اثرات نامطلوب زیست‌محیطی صنایع ارائه می‌دهد، در حالی که بهره‌وری را افزایش می‌دهد و انعطاف‌پذیری را در برابر چالش‌های آینده تقویت می‌کند.

پیمان اقلیمی 2022 گلاسکو و توافقنامه پاریس در سال 2015 بر ضرورت حفظ افزایش دمای جهانی در 1.5 درجه سانتیگراد تأکید کردند. برای رسیدن به این هدف، صنایع و مصرف کنندگان باید روش ها و تکنیک های بهره وری سبز و اقتصاد چرخه ای را اتخاذ کنند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *