بازدید دبیر کل APO از لائوس برای تقویت همکاری‌های بهره‌وری

دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) از مرکز بهره وری لائوس بازدید کرد تا مشارکتهای فیمابین را در راستای ارتقای بهره وری تقویت کند. وی طی این سفر ضمن دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور، در جشنواره ملی بهره وری شرکت و از دو شرکت کوچک و متوسط ​​داخلی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، سفر دبیرکل با ارائه سخنانی در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی بهره‌وری و نمایشگاه نوآوری‌ها برای کیفیت بالاتر که توسط ریاست توسعه صنایع کوچک و متوسط وزارت صنعت و تجارت برگزار شد، آغاز شد.

این جشنواره و نمایشگاه دستاوردها و پتانسیل مرکز بهره وری لائوس را در افزایش بهره وری و کیفیت از طریق نوآوری در بخش های مختلف، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط، و با جلب مشارکت جوانان به نمایش گذاشت.

دکتر ایندرا به دولت لائوس و سازمان بهره وری ملی لائوس به دلیل میزبانی این رویداد و بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد عضویت سازمان بهره وری لائوس در سازمان بهره وری آسیایی تبریک گفت. او از شرکت کنندگان خواست تا برای ارتقا و بهبود بهره وری در لائوس و فراتر از آن با یکدیگر همکاری کنند.

دیدار دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی با مقامات ارشد لائوس

دکتر ایندرا همچنین در دیدار با وزیر صنعت و بازرگانی و همچنین معاون وزیر صنعت و بازرگانی تا در مورد اجرای طرح جامع بهره‌وری ملی که با کمک سازمان بهره وری آسیایی در سال 2021 تهیه شده است، بحث و گفتگو کرد.

این طرح جامع با هدف تبدیل لائوس به یک اقتصاد مولد و رقابتی در منطقه تا سال 2030 و دستیابی به رشد سالانه بهره وری نیروی کار 5.5 درصد و تولید ناخالص داخلی سرانه 5000 دلار آمریکا تا سال 2030 است.

دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی، همچنین حمایت مستمر این سازمان را در اجرای طرح جامع، به ویژه در زمینه های کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی، چارچوب سیاست نوآوری، و ظرفیت سازی برای صنایع کوچک و متوسط ارائه کرد.

دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی همچنین با معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه، برای تاکید بر حمایت این سازمان از چشم انداز و اهداف مرکز بهره وری لائوس برای رشد بهره وری فراگیر و مبتنی بر نوآوری در منطقه آسیا و اقیانوسیه دیدار کرد.

در همین زمینه بخوانید

گسترش همکاریهای APO با مقامات دیپلماتیک کشورهای عضو به‌منظور توسعه بهره‌وری

دیدار سفیر ازبکستان در ژاپن با دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی

حمایت APO از تایلند برای ارتقای بهره‌وری صنایع کوچک و متوسط

نقش محوری بهره‌وری منطقه‌ای در تقویت «جنبش‌ بهره‌وری» کشورها

تشویق لائوس به ارتقای بهره وری

او مرکز بهره وری لائوس را تشویق کرد تا از عضویت خود در سازمان بهره وری آسیایی استفاده کند و از بهترین شیوه ها و تجربیات سایر اعضا بهره مند شود. او همچنین حمایت مستمر سازمان بهره وری آسیایی را از بهبود بهره‌وری در لائوس ابراز و بر تعهد خود به عمل به عنوان یک شریک کلیدی در بالا رفتن از نردبان بهره‌وری تاکید کرد.

در ادامه این سفر، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی از دو شرکت کوچک و متوسط ​​در بخش کشاورزی که ذینفعان بالقوه پروژه های این سازمان هستند، بازدید کرد؛ یک مزرعه گلخانه ای که میوه و سبزیجات ارگانیک تولید می کند. و یک کارخانه نمک که شیوه های تولید خوب و سیستم های مدیریت کیفیت را اعمال می کند.

او در این بازدیدها با چالش ها و فرصت های پیش روی SME ها آشنا شد و در مورد اینکه چگونه سازمان بهره وری آسیایی می تواند به آنها کمک کند تا بهره وری و رقابت خود را از طریق پروژه های پایلوت و خدمات تخصصی فنی بهبود بخشند، صحبت کرد.

این دیدار بر تعهد سازمان بهره وری آسیایی به حمایت از لائوس در تلاش‌های بهره‌وری و تقویت همکاری‌های متقابل تاکید کرد. سازمان بهره وری آسایی همچنین مشتاق همکاری با لائوس در آینده برای دستیابی به رشد بهره وری فراگیر و مبتنی بر نوآوری در آسیا و اقیانوسیه است.

مطالب مرتبط:

بازدید دبیر کل APO از مرکز جدید تعالی کشاورزی اقلیم – هوشمند

دبیرکل APO در روز بهره‌وری به ایرانی‌ها چه گفت؟

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *