توجه ویژه تایوان به کیفیت خدمات خُرده‌فروشی‌ها در راستای ارتقای بهره‌وری

مرکز بهره‌وری تایوان یک دوره آموزشی حضوری در مورد مدیریت کیفیت خدمات در خرده‌فروشی در تایپه برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، برای بهبود بهره‌وری و تقویت مهارت‌ها و تکنیک‌ها برای افزایش کیفیت خدمات و بهره‌وری در بخش خرده‌فروشی، مرکز بهره‌وری تایوان یک دوره آموزشی حضوری در مورد مدیریت کیفیت خدمات در خرده‌فروشی در تایپه با همکاری سازمان بهره وری آسیایی ترتیب داد.

23 شرکت‌کننده از 15 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی از جمله مدیران ارشد انجمن‌های صنعتی، مشاوران سازمان های بهره وری آسیایی، و کارشناسان بخش‌های خرده‌فروشی و خدمات در این دوره آموزشی شرکت کردند.

در این دوره که توسط سه مدرس از تایوان، ژاپن و مالزی برگزار شد، موضوعاتی از مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی‌های تجارت الکترونیک تا تکنیک‌های بازاریابی بین‌المللی و روش‌های رضایت مشتری را مورد بررسی قرار داد.

با اذعان به اهمیت رضایت مشتری و تجربه در صنعت خرده فروشی، این دوره ابزارهایی را برای هدایت چشم انداز در حال تغییر پس از COVID-19 ارائه کرد. خرده فروشان همچنان با چالش هایی مانند نوسان تقاضا به دلیل عدم قطعیت های اقتصادی، نگرانی های مداوم سلامت و ایمنی و نیاز به سرمایه گذاری در فناوری های دیجیتال برای رقابتی ماندن دست و پنجه نرم می کنند.

آنها باید با تغییر ترجیحات مصرف کننده برای تجارت الکترونیک و پلتفرم های آنلاین سازگار شوند. این دوره آموزشی به منظور ارائه دانش به خرده فروشان برای استفاده موثر از فناوری، از جمله بینش در مورد همسویی کسب و کارها با روندهای خرید آنلاین در حال تحول و خدمات از راه دور و همچنین تقویت شراکت ها و استراتژی های همکاری جدید طراحی شده است.

شرکت کنندگان در این دوره تجربیات عملی خود را در تلاش برای افزایش بهره وری، به ویژه در میان شرکت های کوچک و متوسط، شامل هنجارهای خدمات مشتری و شیوه های نوآورانه در بخش خرده فروشی، مبادله کردند.

با پذیرش و تطبیق چنین طرح‌هایی با زمینه‌های محلی، اعضای سازمان بهره وری آسیایی می‌توانند بخش‌های خرده‌فروشی خود را تقویت کنند و از انعطاف‌پذیری و پاسخگویی به تقاضاهای در حال تغییر بازارهای مصرف معاصر اطمینان حاصل کنند. شرکت‌کنندگان این فرصت را داشتند که از فروشگاه Grape King Bio و Carrefour Neihu بازدید کنند و بینش‌های ارزشمندی در دنیای واقعی در مورد نوآوری‌های خرده‌فروشی به دست آورند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *