مرکز بهره‌وری کره جنوبی میزبان کارگاه آموزشی برای توانمندسازی کارآفرینی جوانان

برای کمک به اعضای سازمان بهره وری آسیایی در توسعه استراتژی‌هایی برای حمایت از کارآفرینی جوانان، مرکز بهره‌وری کره جنوبی (KPC) یک کارگاه آموزشی در مورد حمایت از جوانان در کارآفرینی در سئول برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این کارگاه آموزشی چهار روزه با حضور 19 شرکت کننده از 16 ا کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی، متشکل از کارآفرینان جوان، مقامات دولتی، و پژوهشگران سیاست و همچنین نمایندگانی از مؤسسات نوآوری و کارآفرینی جوانان برگزار شد.

این کارگاه که توسط سه مدرس از ژاپن، کره جنوبی و صندوق توسعه ملل متحد برگزار شد، بهترین شیوه ها و ویژگی های کلیدی سیاست ها و برنامه های موفق کارآفرینی جوانان را به اشتراک گذاشت. شرکت‌کنندگان در بحث‌ها شرکت کردند و در تدوین استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی متناسب با شرایط ملی خود راهنمایی شدند.

همچنین این کارگاه با شناخت نقش محوری نوآوری و کارآفرینی در افزایش بهره وری، پتانسیل های بکر جوانان را در میان اعضای سازمان بهره وری آسیایی مورد توجه قرار داد. در آسیا با وجود ایننکه بزرگترین نسل جوان تاریخ را در خود جای داده است، توانایی های آنها اغلب در فعالیت های اقتصادی و سیستم های نوآوری مورد استفاده قرار نمی گیرد.

توانمندسازی سیستمی برای کارآفرینان جوان

این کارگاه بر نیاز به توانمندسازی سیستم‌هایی تأکید کرد که منابع لازم را برای آزاد کردن پتانسیل‌های جوانان در اختیار جوانان قرار می‌دهند. عناصر مهم شناسایی شده شامل مکانیسم‌های تامین مالی، ابتکارات آموزشی و فرصت‌های شبکه‌سازی بود که با یک دستور کار جامع که موضوعاتی از نوآوری و کارآفرینی تا توسعه مهارت و آموزش برای کارآفرینان جوان را پوشش می‌دهد، این کارگاه راه را برای رشد بهره‌وری بیشتر مبتنی بر نوآوری هموار کرد.

بازدید از محل جشنواره جهانی استارتاپ COMEUP و مرکز Gyeonggi برای اقتصاد خلاق و نوآوری، درک شرکت کنندگان را از روش های عملی برای تشویق کارآفرینی نوآورانه جوانان غنی کرد. مدرسان این دوره معتقدند که دانش و تجارب حاصل از کارگاه به اقتصادهای عضو کمک می‌کند تا استراتژی‌های مؤثری طراحی، اکوسیستم‌های نوآوری را تقویت و کارآفرینان جوان را تشویق کرده و در نهایت به رشد پایدار مبتنی بر نوآوری در منطقه کمک کنند.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: توسعه اشتغال جوانان

آموزش متخصصان جوان بهره‌‍وری توسط APO

بهره‌وری فراگیر: مشارکت دادن جوانان

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *