توسعه آموزش‌ها و مهارت‌های کشورهای عضو در دستور کار سازمان بهره‌وری آسیایی

دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی از هیات USIM Education & Skills Development Sdn. Bhd. (UESSB) مالزی که در زمینه توسعه آموزشها و مهارتها فعال است، استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این هیئت به رهبری داتو جبار ازمان جعفر، رئیس این مرکز و شامل اعضای هیئت مدیره داتوک سری دکتر احمد جیلانی محمد یونس و زریمان بهاروم، مدیر عامل و دانشیار دکتر جمال عبدالنصیر شعری و دستیار مدیر عبدالحلیم بن حسیم بود.

در غیاب دبیرکل، دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، که در یک ماموریت رسمی در وینتیان لائوس بود، نمایندگان دبیرخانه عذرخواهی وی را اعلام کردند و به گرمی از رئیس داتو جبار و هیئت همراه استقبال کردند.

در این دیدار، داتوک سری دکتر احمد جیلانی محمد یونس برای کمک های گذشته اش در اجرای برنامه آموزش مربیان سازمان بهره وری آسیایی در بهره وری سبز (GP) در کنار مرکز بهره وری مالزی و موسسه ملی مدیریت دولتی مالزی در اوایل دهه 2000، که به نهادینه کردن مفهوم GP در بین اقتصادهای عضو APO مورد تقدیر قرار گرفت.

دکتر جمال عبدالنصیر، تمرکز این مرکز را بر آموزش، آموزش مهارت و مشاوره تشریح کرد. وی تاکید کرد که هدف اولیه از این بازدید، بررسی فرصت های همکاری با سازمان بهره وری آسیایی، با هدف ادغام مفاهیم و ابتکارات بهره وری در برنامه های آموزشی و خدمات سازمان است.

نمایندگان این مرکز آموزشی و مهارتی، دانش و تجارب خود را در زمینه های مرتبط به اشتراک گذاشتند و چالش‌های پیش روی بخش‌های آموزش و صنعت مالزی را مورد بحث قرار دادند. زمینه های کلیدی مورد علاقه شامل انطباق و گواهی شیوه های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG)، استراتژی و رویکردهای حفظ نیروی کار با کیفیت و توسعه استانداردهای فرهنگ خاص بود. هدف این استانداردها تکمیل اقدامات در مالزی است و در نتیجه جنبش بهره وری ملی را تقویت می کند.

این نشست با تعهد به ارتباط مستمر و اکتشاف فرصت‌های مشترک، با تأکید بر نقش سازمان بهره وری آسیایی در اشتراک دانش پایداری و تقویت پیشرفت اقتصادی در منطقه آسیا-اقیانوسیه پایان یافت.

مطالب مرتبط:

مرکز بهره‌وری مالزی میزبان دوره آموزشی بینش رفتاری در مدیریت نظارتی

گفتگوی بهره‌وری: «آینده کار: آنچه در افزایش بهره‌وری در پیش است»

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *