آموزش تحول دیجیتال برای توانمندسازی SMEها توسط سازمان بهره‌وری آسیایی

مرکز بهره وری ژاپن یک دوره آموزشی را با همکاری سازمان بهره وری آسیایی (APO) در مورد تولید دیجیتال برای صنایع کوچک و متوسط در توکیو برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این دوره آموزشی مشاوران و مربیان را در مراحل، رویکردها و روش‌های هدایت SMEها در تحول دیجیتال آموزش داد تا با استفاده از ابزارهای دیجیتال مناسب در فرآیندهای خود، بهره وری را حفظ کنند.

در این دوره 18 شرکت کننده از 10 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی از جمله مدیران ارشد صنایع کوچک و متوسط و متخصصان سازمان بهره وری آسیایی و آژانس های توسعه صنایع کوچک و متوسط، مسئول رهبری پروژه های تحول دیجیتال و ارائه آموزش و مشاوره در زمینه افزایش بهره وری به SME ها شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، تحول دیجیتال می تواند هزینه های تراکنش SME ها را کاهش دهد، دسترسی سریع تر به اطلاعات را فراهم کند و ارتباطات بین کارکنان، تامین کنندگان و شبکه ها را بهبود بخشد.

در این دوره، ارائه‌ها و تمرین‌های عملی در مورد ساخت دیجیتال، مبانی اینترنت اشیا، سیستم‌های دیجیتال، کایزن و موضوعات مرتبط توسط سه مدرس، یکی از تایوان و دو نفر از ژاپن ارائه شد. همچنین تمرین‌هایی در استفاده از ابزارهای اینترنت اشیا برای کسب داده‌های حسگر، انتقال دوره‌ای داده‌ها و تجسم داده‌ها و هشدارهای غیرعادی انجام شد.

بازدید از سایت شرکت گروه ARSOA KEIO نیز برای یادگیری و مشاهده برنامه‌های IoT توسط شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ژاپنی برای بهبود بهره‌وری انجام شد.

همچنین این رویکرد می تواند به شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک کند تا در بازارهای جهانی ادغام شوند و دامنه تجارت را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. همانطور که SMEها ستون فقرات اقتصادی اقتصادهای عضو سازمان بهره وری آسیایی را تشکیل می دهند، تلاش ها برای تقویت فرآیندهای تحول دیجیتال آنها ادامه دارد.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: تحول دیجیتال برای بخش عمومی

آموزش اندازه‌گیری بهره‌وری در بنگاه‌های اقتصادی دیجیتال

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *