جزییات بیشتر درباره اعتباربخشی APO به مرکز صدور گواهینامه‌های بهره‌وری ایران؛ امیدواری به افزایش شایستگی متخصصان

سازمان اعتباربخشی سازمان بهره وری آسیایی (APO-AB) با اعتباربخشی به مرکز صدور گواهینامه های ایران به نقطه عطف دیگری دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، سازمان صدور گواهی بهره وری ایران (IPCB) ششمین مرکز صدور گواهینامه بهره وری در بین اعضای سازمان بهره وری آسیایی است که مطابقت با استانداردهای APO-AB را برای صدور گواهینامه متخصصان بهره وری اخذ کرده است.

مدیر سازمان گواهینامه بهره وری ایران و رئیس سازمان بهره وری ایران اظهار داشت: این مرکز پس از یک دوره کار سخت به منظور برآورده ساختن الزامات اسناد و استانداردهای APO-AB و با کمک ها و مشاوره های ارزشمند تیم APO-AB موفق به اخذ اعتبارنامه APO-AB شد.

میزان اثربخشی در ارتقای بهره وری ایران

دکتر میر سامان پیشوایی افزود: معتقدم تعهدات مرکز صدور گواهینامه بهره وری ایران، منجر به تایید و استفاده از شایستگی، دانش و توانایی متخصصان بهره‌وری دارای گواهی در جامعه بهره‌وری در سراسر کشور از طریق فرآیندهای مرتبط قابل اعتماد تحت طرح متخصصان بهره‌وری سازمان بهره وری آسیایی خواهد شد.

وی از همکاری APO-AB و همکارانش در سازمان بهره وری برای همه تلاش ها و مشاوره های خود برای توسعه IPCB قدردانی کرد.

اعتباربخشی سازمان بهره وری آسیایی در این زمینه به عموم مردم اطمینان می دهد که یک مرکز صدور گواهینامه بهره وری ساختاریافته برای ارزیابی اینکه آیا یک فرد دارای دانش، مهارت ها و توانایی های لازم به عنوان متخصص بهره وری است یا خیر وجود دارد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه بهره وری ایران درباره این مرکز چه گفت؟

فرزاد نزکاتی، رئیس مرکز صدور گواهینامه بهره وری ایران نیز در این زمینه گفت: این موضوع تضمین می‌کند که فرد گواهی‌شده توسط یک سیستم بی‌طرف، موثق و صالح ارزیابی و ارزیابی شده است.

وی ادامه داد: من تصور می کنم که در آینده نه چندان دور متخصصان بهره وری دارای گواهی مرکز صدور گواهینامه بهره وری ایران می توانند کمک های قابل توجهی در ارتقای شاخص های بهره وری در سراسر کشور و بین المللی داشته باشند. آنها بر اساس شایستگی های خود نقش های مختلفی مانند مشاور، مربی، مروج و محقق را ایفا خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

اعطای مجوز نهاد صدور گواهینامه ایران توسط سازمان بهره‌وری آسیایی

 ارزیابی انطباق فعالیت‌های نهاد صدور گواهینامه بهره‌وری در ایران

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *