گفتگوی بهره‌وری: تحول SME‌ها برای تحقق اهداف توسعه پایدار در آسیا

گفتگوی بهره‌وری سازمان بهره وری آسیایی با موضوع «تحول صنایع کوچک و متوسط برای تحقق اهداف توسعه پایدار در آسیا» برگزار میشود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وب سایت سازمان بهره وری آسیایی، این گفتگوی بهره وری (P-Talk) سازمان بهره وری آسیایی به بررسی نقش حیاتی SMEها در اقتصاد جهانی، به ویژه در آسیا می پردازد، جایی که آنها به طور قابل توجهی به رشد اقتصادی، اشتغال و بهره وری کمک می کنند.

در این گفتگو، سا سیریفونگ (Sa Siriphong) معاون مدیر کل آژانس توسعه وزارت صنعت و تجارت لائوس با دکتر آمیت کاپور (Dr. Amit Kapoor)، رئیس افتخاری مؤسسه رقابت پذیری هند، با تمرکز بر نقش شرکت های کوچک و متوسط ​​و شاخص های رقابتی، از جمله بهره وری، برای تحول صنایع کوچک و متوسط برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار بحث و تبادل نظر میکنند. همچنین دکتر کاپور یافته های یک پروژه تحقیقاتی سازمان بهره وری آسیایی با عنوان تحول صنایع کوچک برای تحقق اهداف توسعه هزاره در آسیا را به اشتراک می گذارد.

علاقه مندان برای بهره مندی از این برنامه میتوانند از ساعت 14 الی 15 (به وقت توکیو) روز سه شنبه 28 آذرماه 1402 به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره‌وری: تحول صنایع کوچک و متوسط برای نیل به اهداف توسعه پایدار در آسیا

ضرورت ارتقای بهره‌وری سبز برای توسعه اقتصاد دایره‌ای

گزارش بهره‌وری: چگونه کشورهای در حال توسعه می‌توانند بهره‌وری را افزایش دهند؟

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *