بازدید دبیر کل سازمان بهره‌وری آسیایی از ECOPRO2023

دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی به دنبال بازدید الهام بخش خود از EcoPro2022، از این رویداد در سال 2023 نیز همراه با برنامه مطالعاتی برای کمک به توسعه تجارت خارج از کشور به صنایع کوچک و متوسط در محصولات و خدمات نوآورانه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این ماموریت که با کمک مالی نقدی ویژه دولت ژاپن پشتیبانی می شود، همزمان با نمایشگاه EcoPro2023 در توکیو بود. این یک پلتفرم مهم برای همکاری و تبادل دانش برای رشد پایدار SMEها در منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

به عنوان بخشی از برنامه مطالعاتی، دکتر ایندرا به یک تور صنعتی که توسط سازمان دهندگان EcoPro2023 پیوست و از غرفه هایی که توسط بخش دولتی و خصوصی حمایت می شوند بازدید کرد. او شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی بود که فقط در سال گذشته از زمان بازدیدش از EcoPro2022 انجام شده است، مانند ماشینی نوآورانه که کاغذهای مستعمل را بدون آب بازیافت می‌کند، که اکنون بسیار کوچکتر و مقرون به صرفه‌تر از مدل ارائه شده در EcoPro2022 است.

بازدید دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی در درجه نخست بر زیرساخت های پیشرفته، به ویژه منابع انرژی پایدار مانند زمین گرمایی، هیدروژن، جزر و مد و نیروی باد متمرکز بود. او همچنین سیستم‌های نوآورانه‌ای را با هدف بهینه‌سازی استفاده و توزیع انرژی مشاهده کرد و آخرین پیشرفت‌ها در راه‌حل‌های پایدار را مورد توجه قرار دارد.

شایان ذکر است که دكتر ایندرا، دبیر كل سازمان بهره وری آسیایی طی بازدید خود بر اهمیت EcoPro2023 به عنوان پلتفرمی تاثیرگذار برای سیاست گذاران در راستای بررسی گزینه های متنوع و قابل دوام برای توسعه شهری پایدار تاکید کرد. دانش و تجارب به دست آمده از این بازدید به توسعه مداوم برنامه بهره وری سبز 2.0 APO کمک می کند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *