تمرکز APO بر فناوریهای بلاکچین در راستای ارتقای بهره‌وری

سازمان بهره وری آسیایی در راستای نوآوری و بهره وری کسب و کار کارگاهی را در مورد فناوری های بلاکچین برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، پذیرش فناوری ها برای شرکت هایی که به دنبال مزیت رقابتی هستند، بسیار مهم است. فناوری‌های بلاک چین بر اساس ویژگی‌های کلیدی مانند حذف واسطه‌ها، افزایش امنیت داده‌ها و شفافیت، کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند.

سازمان بهره وری آسیایی، یک کارگاه آموزشی آنلاین در مورد فناوری های بلاک چین برای نوآوری و بهره وری کسب و کار برگزار کرد. در این کارگاه آموزشی توسط سه مدرس از هند، ایران و ایالات متحده دانش و تجارب خود را در مورد فناوری های بلاک چین، بهترین شیوه ها و مطالعات موردی صنعت به اشتراک گذاشتند.

فناوری‌های بلاک چین جهانی‌سازی را تسهیل می‌کنند، عملیات تجاری را در زنجیره‌های ارزش ساده می‌کنند و هزینه‌های عملیاتی کلی را کاهش می‌دهند. بلوغ پذیرش بلاک چین در بخش مالی و بانکی نشان دهنده آمادگی آن برای پذیرش گسترده تر صنعت است.

با توجه به اینکه استفاده از فناوری‌های بلاکچین هنوز در مراحل اولیه است، فرصت‌های فراوانی برای کسب‌وکارها برای نوآوری و افزایش بهره‌وری برای رشد و سودآوری کلی وجود دارد. این کارگاه روندهای در حال ظهور در کاربردهای رویکردهای فناوری بلاک چین برای تقویت نوآوری و بهره‌وری در سطح شرکت و پیامدهای راه‌حل‌های فناوری در بخش‌های مختلف اقتصادی را بررسی کرد.

در میان کاربردهای متعدد بلاکچین ها، از جمله امنیت اجتماعی، بازارهای مالی، امنیت داده ها، و شفافیت در رسیدگی و کاهش اثرات نامطلوب آب و هوا، چندین مورد برای همه اعضای سازمان بهره وری آسیایی مرتبط است بنابراین این کارگاه آموزشی درک بهتری از پذیرش بلاکچین به عنوان ابزار و تکنیک های بهره وری را امکان پذیر کرد.

علاوه بر این، عدم درک این فناوری و کاربرد آن فراتر از بخش مالی را مورد توجه قرار داد و بر کمبود مواد آموزشی با کیفیت بالا در بلاک چین تأکید کرد. شایان ذکر است که در این کارگاه آموزشی آنلاین، 41 شرکت‌کننده از 13 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی، از جمله مقامات دولتی و نمایندگان انجمن‌ها و شرکت‌های صنعتی و همچنین مشاوران، مربیان و کارآفرینانی که روی برنامه‌های بلاک چین، نوآوری و افزایش بهره‌وری کار می‌کنند، شرکت کردند.

مطالب مرتبط:

گفتگوی بهره‌وری: افزایش بهره‌وری از طریق فناوری‌های بلاک‌چین

صنعت 4.0 و فناوری های مرتبط

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *