رئیسی: افزایش بهره‌وری نیاز امروز کشور در کنار سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است

رئیس‌جمهور گفت: افزایش بهره وری نیاز مهم امروز کشور در کنار سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است و افزایش بهره‌وری در همه ظرفیت‌های کشور وجود دارد و این کار نیازمند فرهنگ‌سازی در حوزه مدیران و مشارکت اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از ایرنا، وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه بازنگری در امور، به انتخاب راه‌های حساب‌شده‌تر و موثرتر می‌انجامد، افزود: داشتن نگاه تحولی بسیار مهم است؛ نگاه تحولی است که ایجاد تحول می‌کند.

دومین گام، تحول فرآیندهاست؛ باید بازنگری در تمام فرآیندها و در تمام امور داشته باشیم که راه‌های دقیق‌تر، سریعتر، حساب‌شده و موثرتر را برگزینیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه تحولی به فرآیندها و گردش امور داشته باشیم، تصریح کرد: از زمان نظریه تا تبدیل شدن آن به تصمیم و بایدها و نبایدهای تا اجرا و بازخوردهای آن نیاز به بازنگری دارد.

‌وی اضافه کرد: ایجاد تحول نهادی و ایجاد تحول در ساختارها نکته سوم است؛ ساختارهای اجتماعی و اقتصادی و سیاسی، نه تنها شاکله اداری بلکه آداب و رسوم فرهنگی و اجتماعی که به عنوان یک امر قطعی تلقی شده، نیاز بازنگری و بازبینی دارد.

«سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد» روز گذشته در قم با شعار «رسالت حوزه های علمیه و اولویت تبلیغ» آغاز شد و امشب با برگزاری اختتامیه به کار خود خاتمه می دهد.

مطالب مرتبط:

نمره مردودی رئیسی برای ارتقای بهره‌وری در دو سال گذشته

توصیه رئیسی به دو سازمان دولتی برای بازنگری در فرآیندهای نظام‌ اداری

تاکید مجدد رئیسی بر بهره‌وری + فیلم

در نشست هم‌اندیشی روسای ادوار «سازمان بهره‌وری» چه گذشت؟ از تمجید رئیسی تا ضرورت تغییر جایگاه نهاد بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *