همکاری APO با اندونزی در راستای ارتقای بهره‌وری

دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) با هیئتی به سرپرستی دکتر چیریل عبدینی از دفتر ویژه وزیر برنامه ریزی توسعه ملی جمهوری اندونزی (BAPPENAS) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در ابتدای این دیدار، دبیر کل دکتر ایندرا مروری بر فعالیت های سازمان بهره وری آسیایی، برای حمایت از رشد بهره وری در اندونزی و چگونگی تکامل آنها در طول سال ها همراه با تغییرات در چشم انداز بهره وری این کشور ارائه کرد.

در ادامه، این هیئت از معرفی این ابتکارات قدردانی کرد و خاطرنشان کرد که رشد بهره وری یک هدف برای اکثر کشورهای منطقه است.

دکتر چایریل عبدینی و دبیر کل دکتر ایندرا در مورد اینکه چگونه سازمان بهره وری آسیایی می تواند به جریان سازی بهره وری در برنامه های توسعه بلندمدت اندونزی کمک کند تا پیشرفت آن به سمت یک کشور پیشرفته، مرفه و پایدار را تسریع بخشد، بحث و بررسی کردند.

ایشان در مورد اهمیت اهداف روشن همراه با اجرای موثر، نظارت و بررسی منظم پیشرفت برای اطمینان از اینکه برنامه ها در مسیر رسیدن به رفاه از طریق رشد بهره وری هستند، توافق کردند.

همچنین هر دو طرف توافق کردند که در ارتباط نزدیک باقی بمانند و راه هایی را برای تقویت رشد بهره وری اندونزی و منطقه بررسی کنند.

مطالب مرتبط:

ارتقای همکاریها با اندونزی در دستور کار سازمان بهره وری آسیایی

گسترش همکاریهای APO با مقامات دیپلماتیک کشورهای عضو به‌منظور توسعه بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *