آموزش بهره‌وری: مدل‌سازی داده‌ها برای بهبود بهره‌وری

سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی خودآموز با عنوان «مدل‌سازی داده‌ها برای بهبود بهره‌وری« ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره‌ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، مدل سازی داده ها تکنیکی برای شناسایی و ارزیابی نیازهای داده برای حمایت از فعالیت های تجاری در چارچوب سیستم های اطلاعاتی یک سازمان است.

این موضوع شامل همکاری بین کارشناسان داده و ذینفعان تجاری و همچنین کاربران بالقوه سیستم اطلاعاتی است. مدل‌های داده برای گرد هم آوردن تمام بخش‌های یک شرکت، از جمله فناوری اطلاعات، تحلیلگران کسب‌وکار، مدیریت و دیگران، برای طراحی مشترک سیستم‌های اطلاعاتی ضروری هستند.

یک مدل داده جامع (comprehensive data model) کلید توسعه پایگاه های داده کاربردی، مفید، امن و دقیق است که در نهایت بهره وری منابع انسانی و در نتیجه سازمان های آنها را بهبود می بخشد.

امروزه هیچ سازمانی نمی تواند اهمیت داده ها را نادیده بگیرد، به ویژه زمانی که صحبت از بهبود بهره وری از طریق معیارهای اندازه گیری مبتنی بر داده های دقیق باشد. استخراج چنین داده هایی به کارآمدترین روش، تصمیم گیری مبتنی بر داده را امکان پذیر می کند.

تصمیمات مدیران و سیاستگذاران به طور فزاینده ای مبتنی بر مدل ها و تحلیل های داده محور با استفاده از روش های مختلف آماری و بهینه سازی است که روش انجام تجارت ما را تغییر داده است.

این دوره خودآموز الکترونیکی مفاهیم اساسی مدل‌سازی داده را برای توسعه چارچوب‌های سیستماتیک برای تصمیم‌گیری در یک محیط پویا و مبتنی بر داده بررسی می‌کند. همچنین به نحوه استفاده از داده های تاریخی و همچنین زمان واقعی برای طراحی مدل های اساسی، روش های بهینه سازی و ابزارهایی برای کمک به حل مسائل تصمیم گیری می پردازد.

این روش ها می توانند بهره وری و کارایی را بر اساس تکنیک های مدل سازی داده سنتی و همچنین مبتنی بر ابر افزایش دهند.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره خودآموز اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: ابزارها و تکنیک‌های بهره‌وری سبز


اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *