توجه ویژه APO به «نگهداری و تعمیرات مولد و فراگیر» در راستای ارتقای بهره‌وری

سازمان ملی بهره وری بنگلادش میزبان یک دوره آموزشی در مورد نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر برای صنایع کوچک و متوسط در داکا با حضور 21 شرکت کننده از 11 عضو سازمان بهره وری آسیایی بود.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، صنایع کوچک و متوسط (SME) موتورهای جهانی رشد و نوآوری هستند که 99 درصد از کل مشاغل را تشکیل می دهند و بیش از 60 درصد از نیروی کار را به کار می گیرند.

با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که 67 درصد از صنایع کوچک و متوسط در پذیرش فناوری‌های دیجیتال برای تحول با چالش‌هایی مواجه هستند که نیاز به حمایت مداوم برای انعطاف‌پذیری و رشد دارد.

نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر (TPM) یک تکنیک مدیریتی قدرتمند است که به صنایع کوچک و متوسط مسیری را برای بهینه سازی جامع و مستمر تولید و نگهداری با مشارکت فعال کل نیروی کار ارائه می دهد.

همانطور که صنایع کوچک و متوسط تلاش می کنند در اقتصاد پس از همه گیری بهبود یابند، ابزارها و روش های نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر می توانند انعطاف پذیری و قابلیت های تولیدی آنها را تقویت کنند.

سازمان ملی بهره وری بنگلادش میزبان یک دوره آموزشی در مورد نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر برای SMEها در داکا با حضور 21 شرکت کننده از 11 عضو سازمان بهره وری آسیایی، متشکل از مدیران عامل SME، نمایندگان انجمن های تجاری و صنعت، و مربیان و مشاوران متخصص در تولید و مدیریت تعمیر و نگهداری در بخش تولید بود که در آن مرور کلی از تکنیک های TPM و روش های سیستماتیک برای پیاده سازی در SME ها ارائه داد.

دو مدرس از ژاپن و مالزی با معرفی مفهوم و هشت رکن TPM، همراه با دانش و تجارب خود در مورد مراحل اجرای موثر، ارائه کردند. آنها همچنین بحث هایی را در مورد چگونگی ترکیب فناوری های پیشرفته صنعت 4.0 و ابتکارات دیجیتالی سازی در شیوه های TPM برای افزایش بهره وری را انتقال دادند.

علاوه بر ایجاد ظرفیت شرکت های کوچک و متوسط ​​برای مقابله با موقعیت های غیرقابل پیش بینی، این دوره آموزشی به افزایش سطح بهره وری ملی و فرصت های شغلی در اعضای سازمان بهره وری آسیایی کمک کرد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *