کاوشی در رویکردهای اکوسیستم‌های صنعتی به‌منظور تحول دیجیتال

یک کارگاه آموزشی آنلاین با موضوع کاوشی در رویکردهای اکوسیستم‌های صنعتی به‌منظور تحول دیجیتال از سوی سازمان بهره وری آسیایی و مرکز بهره وری تایوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، تحول دیجیتال برای افزایش بهره وری و توسعه اجتماعی و اقتصادی بسیار مهم است. بدین ترتیب سازمان بهره وری آسیایی نیز بر ضرورت تدوین و اتخاذ استراتژی‌ها و چارچوب‌های مؤثرتر برای رسیدگی به نیازهای در حال تحول دیجیتال میان اعضای خود تمرکز دارد.

بر همین اساس، مرکز بهره‌وری تایوان (CPC) و دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی (APO) یک کارگاه آموزشی آنلاین در مورد اکوسیستم‌های صنعتی برای تحول دیجیتال با حضور 28 شرکت‌کننده به نمایندگی از 12 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی و توسط سه مدرس از تایوان، آلمان و کره جنوبی برگزار کردند.

در همین زمینه بخوانید

گزارش بهره‌وری: تحول دیجیتال برای بخش عمومی

داده؛ نفت عصر دیجیتال

آموزش تحول دیجیتال برای توانمندسازی SMEها توسط سازمان بهره‌وری آسیایی

چشم اندازهای صنعتی پیچیده‌تر، پویا و مرتبط‌تر می‌شوند و بنابراین اکوسیستم‌ها می‌توانند شبکه‌های مساعد و مشارکتی را برای گسترش استراتژی‌های تحول دیجیتال موفق در بین ذینفعان ایجاد کنند. چنین اکوسیستم هایی به سازمان ها کمک می کنند تا پیچیدگی های تحول دیجیتال را به طور مؤثرتر و کارآمدتر هدایت کنند.

آنها پلتفرم های قوی برای کاهش ریسک، پشتیبانی نظارتی و دسترسی به بازارهای گسترده تر ارائه می دهند و محیطی را ایجاد می کنند که امکان یادگیری و توسعه مهارت ها را فراهم می کند.

این کارگاه آموزشی آنلاین بر کاوش و ارائه مراجع برای استراتژی های تحول دیجیتال برای بهره وری بالاتر متمرکز بود. موضوعات ارائه شده و مورد بحث، رویکردهای اکوسیستم، استراتژی های ملی، زنجیره های ارزش، و نقش اکوسیستم های صنعتی در بخش های تولید و فناوری اطلاعات را پوشش دادند.

در این گفتگوها به شکاف‌های پاسخ‌های اعضای سازمان بهره وری آسیایی به Industry 4.0 پرداخته شد و اشاره شد که در حالی که ارتقای دیجیتال اغلب توسط سازمان‌های دولتی هدایت می‌شود، صنایع کوچک و متسوط عقب مانده‌اند. شرکت‌کنندگان همچنین در توسعه سیاست‌ها و استراتژی‌های فراگیر با مشارکت سهامداران مختلف در اکوسیستم‌ها برای کمک به تحول دیجیتال جامع راهنمایی شدند.

مطالب مرتبط:

فیجی از «تحول دیجیتال» سنگاپور آموخت

آموزش تحول دیجیتال برای توانمندسازی SMEها توسط سازمان بهره‌وری آسیایی

آموزش بهره‌وری: فرآیندهای نوآوری دیجیتال در بخش عمومی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *