دیدار دبیرکل APO با سفیر ویتنام در ژاپن در راستای ارتقای بهره‌وری

دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی، با سفیر تام الاختیار جمهوری سوسیالیستی ویتنام در ژاپن با هدف بحث در مورد همکاری جاری بین سازمان بهره وری آسیایی و ویتنام، با تمرکز بر نتایج نشست های سطح بالا در طول ماموریت های اخیر دبیر کل در این کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در این دیدار، دكتر ايندرا، دبيركل سازمان بهره وری آسیایی فام کوانگ هیو، سفیر ویتنام را در مورد همكاری های سازمان بهره وری آسیایی با ويتنام و پيشرفت حاصل شده در پاسخگويي به درخواستهای نخست وزير فام مين چين در مورد بهبود بهره وري ملي طي نشست آنها در آوريل 2023 آگاه کرد.

دكتر ايندرا همچنين دستاوردهای اخير سفر خود را با سفیر ویتنام به اشتراک گذاشت. شرکت در مجمع ملی بهره وری ویتنام در دسامبر گذشته، گفتگو با وزیر علوم و فناوری و رئیس کمیته مردمی شهر هوشی مین (HCMC) بخشی از این برنامه ها بود.

نکته کلیدی این گفتگوهای دوجانبه، تلاش برای نهایی کردن یک یادداشت تفاهم (MOU) با کمیته مردمی شهر هوشی مین HCMC در مورد اقدامات نظارتی خوب (GRP) بود که مدلی برای بهبود بهره‌وری بخش عمومی از طریق پذیرش GRP ایجاد و به کارایی ارائه خدمات عمومی در شهرها کمک می‌کند.

سفیر ویتنام نیز از حمایت و همکاری بی دریغ سازمان بهره وری آسیایی با این کشور ابراز قدردانی و بر نقش محوری بهره وری در رشد اقتصادی پایدار کشور تاکید کرد.

او بر اهمیت همکاری موفق با کمیته مردمی شهر هوش مین، یک شهر پیشرو در ویتنام با موقعیت منحصر به فرد، که می تواند به عنوان یک الگوی بالقوه برای کل کشور و منطقه گسترده تر باشد، تأکید کرد. او از سازمان بهره وری آسیایی درخواست حمایت مستمر، به ویژه در به اشتراک گذاشتن دیدگاه های بین المللی در مورد بهبود بهره وری برای دستیابی به اهداف مشخص شده در طرح جامع ملی بهره وری کرد.

هر دو طرف این دیدار را با تأييد تعهد خود به افزايش همكاری و ارتباطات به منظور پيشبرد بهبود بهره وری در ويتنام به پايان رساندند.

مطالب مرتبط:

افزایش همکاری‌های سازمان بهره‌وری آسیایی با ویتنام

APO استراتژی بهره وری ویتنام را برای حفظ شتاب رشد، پیش می برد

گسترش همکاری‌های APO و سازمان بهره‌وری ویتنام

گزارش بهره‌وری: نوآوری، بهره‌وری و تغییرات ساختاری اقتصادی در ویتنام

گسترش همکاریهای APO با مقامات دیپلماتیک کشورهای عضو به‌منظور توسعه بهره‌وری

همکاری APO با اندونزی در راستای ارتقای بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *