انتقال تجارب کره‌ای‌ها در زمینه تحقیق و توسعه به مالزی‌ به‌منظور ارتقای بهره‌وری

مرکز بهره وری کره جنوبی یک بازدید مطالعاتی را در مورد ابتکارات تحقیق و توسعه برای مالزی سازماندهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، مرکز بهره وری کره جنوبی (KPC) برای افزایش ظرفیت سازی، ترویج بهترین شیوه ها، و کمک به مالزی در پذیرش فناوری های جدید و نسل بعدی، یک بازدید مطالعاتی (IOSM) را در تحقیق و توسعه (R&D) ترتیب داد.

این بازدید مطالعاتی در سئول، فعالیت‌های تحقیق و توسعه مالزی را در سراسر دولت، دانشگاه، مشاغل، موسسات تحقیقاتی و صنایع مورد توجه قرار داد و در عین حال همکاری فنی و رقابت بین مشاغل را تقویت کرد.

6 شرکت کننده از مالزی در این بازدید حضور داشتند و در بررسی موضوع با مرکز بهره وری کره جنوبی شرکت داشته و از 9 موسسه بازدید کردند تا سیاست ها و شیوه های تحقیق و توسعه قابل ستایش را با تمرکز بر تحول دیجیتال و نوآوری علم و فناوری مشاهده کنند.

تسهیل مقررات دولتی، از جمله سیاست های مرتبط با تحقیق و توسعه، برای مالزی برای تحریک پویایی کسب و کار و رشد بهره وری ضروری است. برنامه میان مدت دوازدهم مالزی (25-2021) با هدف “مالزی مرفه، فراگیر و پایدار” بر تسریع تحقیق و توسعه، نوآوری و سرمایه گذاری در بخش های کلیدی مانند الکترونیک، خدمات جهانی، هوافضا و غیره تاکید دارد که دانش و تجارت متخصصان کره جنوبی می تواند به مالزی در تقویت اکوسیستم تحقیق و توسعه، تقویت همکاری فنی و افزایش رقابت کمک کند.

این بازدید مطالعاتی که در آن دو مدرس از کره جنوبی دانش و تجارب خود را به اشتراک گذاشتند، نوآوری های علم و فناوری کشور، مناطق مرکز تحقیق و توسعه، پروژه های تحقیق و توسعه فناوری، پشتیبانی، انتقال و مشاوره ارائه شد.

نمایندگان مالزی این فرصت را داشتند که در طول بازدید از سایت از مؤسساتی از جمله مؤسسه علم و فناوری کره جنوبی، تالار شهر انسان، پارک فنی Gyeonggi، مؤسسه تحقیقات فناوری همگرایی، مؤسسه فناوری صنعتی کره جنوبی، مرکز تحقیق و توسعه UNITECH، R&D جهانی POSCO، دفتر سئول آژانس ملی جامعه اطلاعاتی و موزه SK Telecom Ubiquitous بازدید و درباره تحقیقات فناوری همگرایی اطلاعات کسب کنند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *