ESG محور همکاری‌های تایلند و کره جنوبی در راستای ارتقای بهره‌وری

مؤسسه بهره وری تایلند (FTPI) یک پروژه همکاری دوجانبه با کره جنوبی در زمینه به اشتراک گذاری تجربیات و اطلاعات در زمینه ESG سازماندهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این پروژه شامل جلسات دوجانبه بین مؤسسه بهره وری تایلند و چهار نماینده مرکز بهره وری کره جنوبی برای تدوین استراتژی ها و تقویت ابتکارات توسعه از طریق انتقال دانش و تجربیات بود.

پایداری یک تمرکز مدیریت محوری در کره جنوبی و تایلند است. علاوه بر مسئولیت اجتماعی شرکتی، تاکید بین المللی رو به رشدی بر ارتقای توسعه پایدار از طریق مفاهیمی مانند ESG وجود دارد. دولت تایلند با همکاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار و بورس اوراق بهادار تایلند، مشارکت شرکت‌ها در طرح‌های ESG (سیاستهای محیط زیستی، اجتماعی و حاکمیتی) را با تدوین مقررات و شاخص‌ها تشویق می‌کند.

برنامه های این پروژه همکاری شامل بازدیدهایی از سایت بود که به نمایندگان اجازه می داد در مورد ابتکارات، خط مشی ها و مسائل کلیدی مرتبط با ابتکارات ESG اطلاعاتی کسب کنند. این بازدیدها به میزبانی دفتر ملی آموزش عالی علوم، تحقیقات و شورای سیاستگذاری نوآوری، PTT Public Company Limited، سازمان مدیریت گازهای گلخانه ای تایلند، سفارت کره جنوبی در تایلند و مرکز تجارت بانکوک آژانس توسعه تجارت و سرمایه گذاری کره برگزار شد.

این پروژه همکاری به نمایندگان کره جنوبی بینش‌های خلاقانه و خلاقانه‌ای در مورد شیوه‌های بهره‌وری و مسائل مربوطه ارائه داد که نیازها و نیازهای فعلی و آینده را مورد توجه قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط:

گزارش بهره وری: عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) و بهره وری سبز

برگزاری دوره آموزشی در مورد بهترین شیوه‌های اجرای ESG توسط مرکز بهره‌وری کره جنوبی

برگزاری پروژه آموزشی «انقلابِ کربن‌زدایی: بازسازی رقابت پایدار» به‌منظور ارتقای بهره‌وری سبز

مرکز تعالی ESG در دستور کار APO و KPC

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *