آموزش بهره‌وری: کسب‌وکارهای پلتفرمی در بخش خدمات

سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی اینترنتی با عنوان «کسب‌وکارهای پلتفرمی در بخش خدمات» ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، یک کسب و کار پلتفرمی به عنوان ابزاری برای مصرف کنندگان عمل و بازاری منصفانه و شفاف را فراهم کرده و در عین حال ارزش مشترکی برای تامین کنندگان ایجاد می کند.

کسب و کارهای پلتفرمی مبادلات بین دو یا چند گروه وابسته به هم، معمولاً مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را تسهیل می کنند. پلتفرم‌ها با ایجاد شبکه‌های بزرگ و مقیاس‌پذیر از کاربران و منابعی که در صورت تقاضا می‌توان به آنها دسترسی داشت، جوامع و بازارهایی با اثرات شبکه ایجاد می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا تعامل و تراکنش مؤثرتری داشته باشند.

رقابت‌پذیری یک کسب‌وکار پلتفرمی به حداکثر کردن کارایی از طریق به حداقل رساندن هزینه‌های تراکنش، کاهش هزینه‌های حاشیه‌ای و اتخاذ یک مدل کسب‌وکار سبک دارایی وابسته است. پلتفرم‌ها بر استراتژی‌های رشد برای افزایش مقیاس، افزایش پوشش و باز شدن برای کاربران بیشتر تمرکز می‌کنند.

در آسیا، کسب‌وکارهای پلت‌فرم به ابر اپلیکیشن‌هایی تبدیل شده‌اند که خدمات مختلفی را ارائه می‌کنند. این امر عمدتاً ناشی از رقابت در بازار و ویژگی های منحصر به فرد منطقه است. بر همین اساس، در این خودآموز اینترنتی این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزش اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: دیجیتالی شدن محل کار در سازمان‌های بخش دولتی

آموزش بهره‌وری: مدیریت فراگیر در بخش عمومی

کاوشی بهره‌ورانه در آینده جوامع با اقتصاد دیجیتال

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *