گام مهم هند برای گسترش اقتصاد دیجیتال در صنایع کوچک و متوسط

مرکز تعالی (COE) در فناوری اطلاعات برای صنعت 4.0، به میزبانی مرکز ملی بهره وری هند، به صنایع کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) کمک می کند تا در اقتصاد دیجیتال جهانی شکوفا شوند.

به گزارش پایگاه خبری بهره وری نیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، مرکز ملی بهره وری هند اخیرا یک برنامه مشاوره و آموزش مربیان در مورد ابزارها و فناوری‌های هوش مصنوعی برای صنایع کوچک و متوسط در راستای تحول دیجیتال مولد برگزار کرده است.

این دوره آموزشی، مدیران و پرسنل مرکز ملی بهره وری هند را به مهارت های ضروری برای تبدیل شدن به مربیان ماهر در صنعت 4.0، هوش مصنوعی و سایر فناوری های پیشرفته مجهز کرد. این قابلیت ها برای پذیرش و ادغام موفقیت آمیز در بخش تولید هوشمند بسیار مهم هستند.

65 کارمند مرکز بهره وری هند و شعب منطقه ای آن در این دوره که توسط دو مدرس از هند و بریتانیا رهبری می شد، شرکت کردند. این جلسات به پلتفرم های یادگیری هوش مصنوعی، ابزارهای هوش مصنوعی مواد برای تحول دیجیتال در تولید و نقش حیاتی مردم، فرهنگ و شبکه های دانش در پذیرش هوش مصنوعی پرداختند.

بر این اساس، در دوره‌ای که هوش مصنوعی و مدل‌های زبان بزرگ (LLM) در انقلاب دانش نقش اساسی دارند، این ابتکار نه تنها به نیازهای فوری اعضای سازمان بهره وری آسیایی می‌پردازد، بلکه آنها را برای آینده کاری آماده می‌کند.

شایان ذکر است که مرکز بهره وری هند چندین پروژه پیگیری، از جمله ارزیابی صنایع کوچک و متوسط، ایجاد ابزارهای آموزشی، برنامه های آزمایشی، و کنفرانس های بین المللی را پیشنهاد کرد که همگی با هدف تقویت قابلیت های کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی در چشم انداز همیشه در حال تکامل هوش مصنوعی بودند.

توسعه یک چارچوب هوش مصنوعی و یک راهنمای تسهیل کننده برای ارائه پشتیبانی بیشتر از کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی، به ویژه برای سود بردن صنایع کوچک و متوسط (SMEها) و تقویت رشد اقتصادی، در حال انجام است. این توصیه ها هم به موقع و هم برای برآوردن نیازهای در حال رشد کشورهای عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) در دنیایی که به طور فزاینده ای مبتنی بر هوش مصنوعی است، ضروری هستند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *