آموزش بهره‌وری: اندازه‌گیری بهره‌وری در بخش خدمات

سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی خودآموز با عنوان «اندازه‌گیری بهره‌وری در بخش خدمات» ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، بخش خدمات رکن مهم اقتصاد ملی است. از سوی دیگر، بهره وری در بخش خدمات یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است، زیرا شامل هر دو جنبه محسوس و ناملموس است.

علاوه بر این پیچیدگی‌ها، انبوهی از اندازه گیری ها و رویکردهای بهره وری در بخش خدمات وجود دارد. اندازه گیری بهره وری نیز در عصر رباتیک، هوش مصنوعی و اتوماسیون خدمات (RAISA) تحت تأثیر قرار گرفته است.

از آنجایی که بهره وری مستلزم تخصیص کارآمد منابع است، اندازه گیری آن در هر حوزه ای از اهمیت حیاتی است.

چالش‌های امروزی در میان تغییر محیط کسب‌وکار، نیاز به سیستم‌های اندازه‌گیری عملکرد یکپارچه‌ای را ایجاد کرده است که از نظر استراتژیک با اهداف سازمانی همسو باشند. دستیابی به این همسویی مستلزم دانش چگونگی طراحی و اجرای چارچوب های اندازه گیری برای دستیابی به بهبود بهره وری است.

این دوره آموزشی خودآموز اینترنتی زمینه و چالش‌های اندازه‌گیری بهره‌وری در بخش خدمات، مدل‌های بهره‌وری خدمات و دیدگاه‌های نظری، روش‌شناختی و استراتژیک در مورد چگونگی تأثیر RAISA بر بهره‌وری خدمات از جمله مطالعات موردی را معرفی می‌کند.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره خودآموز اینترنتی که توسط «جو تان (JOO TAN)» ارائه شده است، میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: کسب‌وکارهای پلتفرمی در بخش خدمات

آموزش بهره‌وری: طراحی بوم‌شناختی و 3Rs

آموزش بهره‌وری: تنظیم فناوری‌های نوظهور

آموزش بهره‌وری: مدل‌سازی داده‌ها برای بهبود بهره‌وری

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *