آموزش بهره‌وری: اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل سود بهره‌وری برای صنایع کوچک و متوسط

سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی الکترونیکی با عنوان ندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل سود بهره‌وری برای صنایع کوچک و متوسط (Measuring and Analyzing Productivity Gains for SMEs)» ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، صنایع کوچک و متوسط (SMEها) به عنوان موتور اصلی برای ارزش افزوده در زنجیره تامین، اشتغال، تولید درآمد و شتاب نوآوری برای توسعه اقتصادی بسیار مهم هستند.

با این حال، دامنه کسب‌وکار، مقیاس‌ها، مدل‌ها، سبک‌های مدیریت، و سطوح پذیرش فناوری SMEها به‌قدری متفاوت است که ارزیابی عملکرد آن‌ها در برابر معیارهای رایج و تدوین استراتژی‌هایی برای بهبود مستمر و اشتراک‌گذاری سود، بسیار چالش برانگیز است.

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در ارزیابی عملکرد خود با مشکل مواجه می‌شوند، زیرا فاقد ظرفیت ثبت و جمع‌آوری داده‌ها هستند و دسترسی کافی به تکنیک‌های تجزیه و تحلیل ندارند. آنها همچنین منابع کمتری برای اولویت بندی اندازه گیری بهره وری به عنوان یک عامل کلیدی برای رشد مستمر دارند.

با دسترسی گسترده‌تر به اینترنت و فناوری‌های دیجیتال، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌توانند به راحتی بازده ورودی‌های منابع و عملکرد کلی را ردیابی، اندازه‌گیری و محک بزنند.

بنابراین لازم است رویکردهای عملی و ابزارهای دیجیتالی برای کمک به بهبود مستمر SMEها به اشتراک گذاشته شود. این دوره الکترونیکی دانش و ابزارهای به روز برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل بهره وری را برای کمک به SME ها در بهبود پایدار در اقتصاد دیجیتال ارائه می دهد.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزش الکترونیکی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

آموزش بهره‌وری: فرصت‌های صرفه‌جویی در انرژی و بهترین شیوه‌ها در بخش صنعت

آموزش بهره‌وری: تولید دیجیتال

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *