هوشمندسازی صنعت ماکیان در دستور کار تایلند به‌منظور افزایش بهره‌وری

مؤسسه بهره‌وری تایلند (FTPI) یک بازدید مطالعاتی (OSM) در مورد هوشمندسازی صنعت پرورش ماکیان در بانکوک در راستای ارتقای بهره وری سازماندهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، این بازدید مطالعاتی سه روزه به 38 شرکت‌کننده از 17 کشور عضو سازمان بهره وری آسیایی (APO) این امکان را داد تا کاربردهای فناوری‌های کشاورزی هوشمند در بخش‌های فرعی طیور، لبنیات و سایر دام‌ها را درک کنند.

در این پروژه پنج نفر از مدرسان شامل یک مدرس از بلژیک، و یک مدرس از ژاپن و سه نفر از تایلند به اشتراک دانش و تجارب خود پرداختند که نگرشهای خود را در مورد سیاست ها و اکوسیستم ها برای تسریع کشاورزی هوشمند به اشتراک گذاشتند. همچنین این بازدید مطالعاتی بر رویکردهایی برای اتخاذ روش های هوشمند پرورش طیور برای کشاورزان کوچک متمرکز شد.

دامداری با تقاضای فزاینده برای محصولات خود در منطقه آسیا و اقیانوسیه مواجه است و نیاز به تضمین کیفیت دقیق دارد. این را می توان با استفاده از فناوری هوشمند برای کاهش نیروی کار، افزایش بهره وری و بهبود رفاه به دست آورد.

این پروژه مطالعاتی، شرکت کنندگان را قادر ساخت تا مدل هایی را بررسی کنند که کشاورزان در مقیاس کوچک می توانند برای بهبود بهره وری از طریق مطالعات موردی مرغداری هوشمند و سایر دامداری ها استفاده کنند.

هم چنین این دوره، مرور کلی از سیاست‌ها و فن‌آوری‌ها در عملیات دامداری در سراسر بلژیک، ژاپن و تایلند با مدرسان که مطالعات موردی را به اشتراک می‌گذارند ارائه کرد که کاربردهای اینترنت اشیا در تولید تخم‌مرغ و فناوری هوشمند برای آبزی‌پروری سازگار با محیط زیست را نشان می داد.

این بازدید مطالعاتی شامل بازدید از سایت مجازی از مزارع برجسته در ژاپن بود و بازدیدهای محلی در تایلند بینش های ملموسی را در مورد اجرای عملی شیوه های کشاورزی هوشمند ارائه کرد.

با تمرکز بر مزارع کوچک و متوسط، این پروژه بر نیاز به سرمایه گذاری و حمایت دولت برای پیشبرد دستور کار دامداری هوشمند و تقویت شبکه های مشترک بین شرکت کنندگان تاکید کرد. شرکت کنندگان تشویق شدند تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و ایده هایی را برای اجرا و پیشرفت در این زمینه به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *