همکاری APO با «بنیاد ژاپن» برای گسترش فعالیت‌های بهره‌ورانه در آسیا

دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) با دو مقام ارشد بنیاد ژاپن، جون ایشیمارو، مدیر بخش امور عمومی و هیرویوکی کوجیما، مدیر بخش مشارکت های جهانی بنیاد ژاپن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، دکتر ایندرا در این دیدار، به گرمی از مدیران بنیاد ژاپن (Japan Foundation) برای بازدید از دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی تشکر و اظهار امیدواری کرد که این دیدار منشا اقدامات موثری بین این دو نهاد در آینده باشد.

دکتر جون ایشیمارو (Jun Ishimaru) نیز در دیدار، فعالیت های بنیاد ژاپن از جمله “مشارکت برای ایجاد آینده با نسل بعدی: WA Project 2.0” را تشریح کرد که یک ابتکار جامع طی یک دهه به شمار می آید که هدف آن تقویت تبادلات مردمی بین نسلی شامل جوانان در ژاپن و آسیا با تمرکز ویژه بر ASEAN است.

پس از آن، دو طرف به بیان دیدگاه های خود در مورد همکاری های احتمالی بین سازمان بهره وری آسیایی و پروژه WA 2.0 بنیاد ژاپن پرداختند.

دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی تاکید کرد که علاوه بر اینکه اکثر اعضای این سازمان آسیایی، کشورهای هدف پروژه WA 2.0 هستند، سازمان بهره وری آسیایی به خوبی با مکانیسم های اجرایی برای انواع پروژه ها آماده است و از شبکه گسترده خود با سازمان های بهره وری ملی استفاده می کند.

در پایان این گفتگوی سازنده، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی و مدیران بنیاد ژاپن توافق کردند که این تعاملات ادامه داشته باشد. آنها همچنین برنامه ریزی کردند تا بررسی های بیشتری را برای شناسایی رویکردهای عملی و مؤثر برای همکاری احتمالی آینده بین نهادهای خود انجام دهند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *