آموزش بهره‌وری: مطالعات موردی در مورد گنجاندن تولید ناب در صنعت 4.0

سازمان بهره وری آسیایی یک دوره آموزشی خودآموز با عنوان «مطالعات موردی در مورد گنجاندن تولید ناب در صنعت 4.0 (Case Studies on Incorporating Lean Manufacturing into Industry 4.0)» ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، تولید ناب یک روش مدیریتی است که بر کاهش انواع ضایعات، تجسم اطلاعات قابل دسترس و بهینه سازی منابع تمرکز دارد.

این سیستم از سیستم تولید شرکت تویوتا موتور در ژاپن سرچشمه گرفته و به یک فلسفه مدیریتی تبدیل شده است که بر ارزش افزوده، مشارکت سهامداران و بهبود مستمر تأکید دارد.

در عصر Industry 4.0، این ارزش‌های اصلی همچنان اهداف همه کسب‌وکارها باقی می‌ماند، اما اکنون می‌توان تلاش‌های آنها را با اینترنت، فناوری اطلاعات و ارتباطات و جمع‌آوری و پردازش مؤثر داده‌ها تقویت کرد.

ضرورت تلفیق مدیریت ناب با صنعت 4.0

با این حال، اکثر شرکت‌های کوچک و متوسط ​​دانش محدودی در مورد فناوری‌های دیجیتال مناسب دارند و بنابراین تمایل دارند اصول اساسی برای بهبود بهره‌وری را نادیده بگیرند و به جای ضروری‌ترین آنها، روی فناوری‌های جذاب سرمایه‌گذاری کنند.

آنها همچنین ممکن است نقاط کوری داشته باشند که در آن فناوری‌ها باید در زنجیره تامین به حداکثر رساندن ارزش‌آفرینی مستقر شوند. بنابراین، نمونه‌هایی از کاربردهای مؤثر مدیریت ناب و فناوری‌های دیجیتال برای ارائه معیارهایی برای استراتژی‌های ارتقای کسب‌وکار مورد نیاز است.

این دوره آموزشی الکترونیکی خودآموز با هدف نشان دادن چگونگی مدیریت ناب پایه‌های دیجیتالی‌سازی و فناوری‌های مناسبی را تنظیم می‌کند که می‌تواند به طور موثر از کسب‌وکارها، مزارع و کارخانه‌ها در پیگیری ارتقای دیجیتال و افزایش بهره‌وری حمایت کند.

علاقه مندان برای بهره مندی از این دوره آموزشی خودآموز اینترنتی میتوانند به این لینک مراجعه کنند.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *