امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان اندونزی و APO در راستای ارتقای بهره‌وری

آژانس برنامه ریزی توسعه ملی (BAPPENAS) و سازمان بهره وری آسیایی (APO) در یک گام مهم با هدف افزایش بهره وری در اندونزی، تفاهم نامه ای را در اوزاکا امضا کردند که دوره جدیدی را در همکاری خود رقم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، در مراسم امضای این تفاهم نامه که توسط سوهارسو مونوآرفا، یکی از وزرای اندونزی برگزار شد، وی بر تعهد به پیگیری مشترک توسعه و اجرای طرح جامع بهره وری ملی برای اندونزی تاکید کرد.

این مقام دولتی اندونزی در سخنرانی اصلی خود، تمرکز استراتژیک این مشارکت را در رسیدگی به چالشهای افزایش رشد اقتصادی پایدار از طریق افزایش بهره وری دانست.

دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی نیز در سخنان افتتاحیه خود تأکید کرد که اندونزی با نیاز فوری به ارتقای وضعیت اقتصادی خود و فرار از دام درآمد متوسط ​​روبرو است و بهبود بهره وری را به عنوان یک مسیر حیاتی می داند.

برای دستیابی به آرزوهای اندونزی برای تبدیل شدن به یک اقتصاد پیشرفته تا صدمین سالگرد استقلال در سال 2045 و تلاش آن برای پیوستن به OECD، یک رویکرد جامع و هماهنگ برای استفاده از پتانسیل کامل سرمایه انسانی آن بسیار مهم است.

همکاری بین آژانس برنامه ریزی توسعه ملی اندونزی و سازمان بهره وری آسیایی، همراه با سازمان ملی بهره وری اندونزی، گواهی بر تعهد آنها برای هدایت توسعه اقتصادی پایدار است. این برنامه با برنامه توسعه بلندمدت ملی اندونزی (RPJPN) 2025-2045 مطابقت دارد که به دنبال تغییر اقتصاد از طریق ابتکارات استراتژیک مختلف، از جمله صنعتی‌سازی، مدرن‌سازی کشاورزی و افزایش بهره‌وری نیروی کار است.

تفاهم نامه امضا شده بین دو طرف با حمایت کامل سازمان ملی بهره وری اندونزی راه را برای تلاش های همه جانبه برای افزایش بهره وری از جمله تحقیق، نوآوری و ارتقای مهارت هموار می کند. با استفاده از تخصص و منابع سازمان بهره وری آسیایی، اندونزی قرار است سفری متحول کننده را آغاز کند که نه تنها شاخص های اقتصادی آن را بهبود می بخشد، بلکه کمک قابل توجهی به رفاه مردم آن می کند.

مطالب مرتبط:

همکاری APO با اندونزی در راستای ارتقای بهره‌وری

ارتقای همکاریها با اندونزی در دستور کار سازمان بهره وری آسیایی

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *