دیدار سفیر بوتسوانا با دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی

در یک دیدار دیپلماتیک مهم، گوتسلین موراکه، سفیر جمهوری بوتسوانا، در توکیو با دکتر ایندرا پرادانا سینگاویناتا، دبیر کل سازمان بهره وری آسیایی (APO) رایزنی و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بهره ورنیوز به نقل از وبسایت سازمان بهره وری آسیایی، سفیر موراک در مورد کمپین تغییر ذهنیت ملی بوتسوانا به رهبری رئیس جمهور موکگویتسی اریک کابتسوه ماسیسی به دبیرکل دکتر ایندرا اطلاع داد و بر نقش مهم آن در تغییر شکل دادن نه تنها پویایی کاری، بلکه کل نگرش های زندگی شهروندان بوتسوانا، که کاملاً با فلسفه بهره وری منطبق است، تأکید کرد.

بهبود این کمپین مبتنی بر تلاش‌های بوتسوانا در دیجیتالی‌سازی و همسویی دولت است و گامی حیاتی در جهت بازگشایی کامل پتانسیل ملی است. بر همین اساس، هیئتی از بوتسوانا می‌خواهد برای تبادل نظر درباره راه‌های تسریع کمپین تغییر ذهنیت ملی، یک بازدید مطالعاتی از دبیرخانه سازمان بهره وری آسیایی داشته باشد.

دبیر کل دکتر ایندرا به گرمی از سفیر استقبال کرد و از تعهد قوی بوتسوانا به افزایش بهره وری از طریق تغییر ذهنیت، که با سرمایه گذاری دولت در زیرساخت های فیزیکی و دیجیتالی مطابقت دارد، تحسین کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهره وری آسیایی، دارای تجربه در حمایت از اعضا در انجام تغییرات اساسی برای دستیابی به رشد بهره وری از طریق طرح های جامع بهره وری ملی است.

گفتگوها از سوی طرفین درباره هم افزایی بالقوه بین اولویت های ملی بوتسوانا و چشم انداز سازمان بهره وری آسیایی برای ارتقای بهره وری و توسعه پایدار ادامه یافت. هر دو طرف توافق کردند که در ارتباط نزدیک برای بررسی راه های ممکن برای همکاری در این زمینه مهم باقی بمانند.

این نشست دو طرفه با تاکید بر علاقه شدید بوتسوانا به استفاده از مشارکت های بین المللی برای پیشبرد اهداف توسعه ملی خود مانند بهره وری به پایان رسید. سفیر بوتسوانا با تلاش برای همکاری در بازدید مطالعاتی تغییر ذهنیت ملی و تاکید بر اهمیت تغییر نگرش، تعهد خود را به آینده ای روشن تر از طریق بهبود بهره وری تایید کرد.

اشتراک گذاری:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *